tiistai 21. tammikuuta 2014

MIHIN KATOSI PÄIVÄT

leather biker - 89 €, Welodrom.
poster - Laura
En ole tainnut blogihistoriani aikana pitää näin pitkää hiljaisuutta. Ja todella olen nauttinut tästä hiljaisuudesta. Pitkä ja hidas joululomani oli rentouttavin vuosiin ja viimein ymmärsin, että miun on alettava elämään itseäni varten. Ensimmäistä kertaa mua ei pelota.

Alkuvuosi on lähtenyt lupaavasti käyntiin. Olen pyrkinyt nauttimaan jokaisesta hetkestä, sanomaan ein sijaan kyllä. Endorfiinitasot on tällä hetkellä korkealla. Oon liikkunut paljon, kokkaillut arki-iltoina kavereiden kanssa, aloittanut joogan,  kuunnellut taukoamatta musiikkia, järkännyt tahiti-synttärit, silitellyt kissoja, viettänyt pitkiä iltoja ja hitaita aamuja. On saanut nauraa, pikkasen itkeä, tanssia jalat rakoille ja jutella syvällisiä. Oon niin kiitollinen, että mulla on ympärillä mitä ihanimpia ihmisiä, joita rakastan yli kaiken. 

Blogin kohtalo on kysymysmerkki tällä hetkellä. Odotan inspiraatiota. 

4 kommenttia:

  1. Oonkin jo kaipaillut sun postauksia! Vaikka myönnän kyllä, et pidemmät blogitauot tekee itellenikin välillä ihan hyvää. Toivottavasti sullakin jää vaan tauoksi, ettet lopeta kokonaan. ♥

    http://reettaevelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kannustuksesta <3 elämäntilanteiden ja auringon valon mukaan tuntuu postausinnostus vaihtelevan. Koitan pitää tätä yllä, vähän muuttaa konseptia, niin jospa alkais uudestaan inspata :--)

      Poista

miau ♥