keskiviikko 1. toukokuuta 2013

vappupalloja

Mulla on oikein chilli vappu takanapäin. Eilen olin juhlistamassa aattoa Ainon luona kivojen ihmisten, kuten Katjan ja Lauran kanssa. Tanssimaan en päässy (buuhuu), mutta tytöt lupasivat lähtee mun kans pian reivaamaan. Luokkapiknik peruuntui ja vietin tän päivän Kirsin kanssa. Pyörähdettiin tsekkaamassa parit roskalavat, mut ei olla vielä niin pro, et oltais löydetty muita kuin betonimurskeisen täyteisiä :--D Ilta istuttiin Kirsillä sen kämppiksen kanssa patonkia mussuttaen ja teetä ja skumppaa juoden tehden suuria suunnitelmia tulevien proggisten suhteen liittyen meidän DIY-nettikauppahommiin. OLEN AIVAN FIILIKSISSÄ ! Toivottavasti teilläkin oli kivat vaput :)
flower crown - my DIY. denim jacket + neon dress - 2nd hand. leopard skirt - H&M. spike loafers - Nelly.


16 kommenttia:

  1. voi nämä on ihania, sulla on niin kuulas iho ja kauniit kasvot <3

    VastaaPoista
  2. Söpö! Ehdottomasti lähdetään krebaamaan pian! ;;++))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siepäs oot söpö neiti :) pian lähetään!

      Poista
  3. You look so lovely with that flower crown

    VastaaPoista
  4. <3 Pian bailataan kunnolla my little pony!

    VastaaPoista
  5. ooooooi mä rakastan tätä blogia<33333 sulla on niin ihana tyyli ja oot superupea:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ää no voi kiitos ihanista ylisanoista :) <3 kivaa et tykkäät!

      Poista

miau ♥