sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

tuu jo kesä

Aa mitkä ihanat ilmat ovat hellineet mua pääsiäislomalla ♥ Pitkästä aikaa en oo lomalla kipeenä vaan oon voinut nähdä kavereitakin ja nauttia hangilla lumikenkäilystä ja auringosta, joka on saanut syntymään mulle kevään ekat pisamat nenänpäähän. Tänään oli iskän kuusikymppisjuhlat, joille vetäisin kesämekon päälle ja kultaa kaulaan. Mulla tulee tuosta korun nivellyksestä jonkun ötökän selkäpanssari mieleen. Mummi lahjoitti miulle huopahatun, jollaista olin yrittänyt löytää. Olin aiemmin kokeillut isolierisempiä, jotka eivät sopineet mulle ollenkaan, mutta tuossa lieri on säädyllisen kokoinen :)


Monki maxi dress - 2nd hand. body chain - WOS accessories. hat - from my dear granny. boots - borrowed from my granny.

Loppuilta menee Annin kanssa tuunaillessa - viidet farkut, farkkuliivi ja toppi ovat parasta aikaa kloriitissa lillumassa >:)

4 kommenttia:

  1. täydellinen toi ketjusysteemi ! : )

    VastaaPoista
  2. Ihan magikaalisen ihana mekko ja niin niin NIIN huikea sinä! Ihan hirveesti rakkautta täältä!

    VastaaPoista

miau ♥