keskiviikko 21. marraskuuta 2012

TÄMÄ ON PARAS AIKA VUODESTA

Vielä hetken aikaa pystyi fiilistelemään syksyn väriloistoa Huvudstan rannassa. Tuolla ollaan tehty Selinan kanssa monet sunnuntai-iltapäiväiset terapiakävelyt. Jos muuttaisin Tukholman lähettyville ehdottomasti muuttaisin tänne, missä asunkin.
Perjantaina oli aika sanoa moikka kalifornian vahvistukselle. W:kin suuntaa pian Australiaan, joten eipä tule poikia hetkeen nähtyä.
Ihana Suvi tuli ilahduttamaan mun eloa viikonlopun yli. Ja sillehän piti näyttää yöelämää.
3,2,1... WAIT WHAT
Suvin, Juhon ja Monan kanssa suunnattiin edeltä Under Broniin, jossa en ollut aiemmin käynytkään. Myös Laura liittyi siskonsa Annan kanssa seuraamme myöhemmin, kuten myös Selina ja tämän Turun  
tyttökaverit :--)
 
Sunnuntaina oli rapsakka olo kirppikselle mentäessä, Pepsi onneksi nesteytti mua pikkuisen. Harvemmin kavereiden kanssa tulee nukuttua päikkärei, mutta Suvin kanssa onnellisesti vetäisimme parin tunnin unoset iltapäivällä. Shoppailtua tuli vielä maanantaina, molemmat tytöt teki hyviä löytöjä 
Urban Outfittersista.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Kerronko vähän oliko maailman mielettömin keikka? Pari kertaa meinasin saada sydärin. Bloc Party soitti pari tuntia ja veti kaksi encorea, tuli riehuttua, huudettua ja naurettua sydämen pohjasta Keikan jälkeen tirautettiin Sellun kanssa vielä muutamat kyyneleet elämän kamalalle ihanuudelle. Lähtö koittaa 
molemmilla aivan pian. 
Vo Kele.

video

Kyllä me vaan eletään sitä elämän parasta aikaa.

8 kommenttia:

  1. Ihanat noi mustat niittikengät, onko ne just Urban Outfittersista?

    VastaaPoista
  2. Wäää, kateus kasvo vaan entisestään! Mut onneks helpotti, että olit kuvannu pienen videon, pääs edes vähän fiilikseen 8) haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla olis ollut niiiiin monta videota :--D ehkä voisin laittaa niitä lisää myöhemmin, lataa johonkin, jos langoilla on muitakin Bloc Party faneja !

      Poista
  3. Mä niin pidän tosta sun positiivisuudesta. Ja tästä postauksesta tuli itellekki tosi pirteä ja onnellinen olo :) Ja voi hurja, bloc party on niin käsittämättömän mahtava livenä. Ite olin ruisrockissa kesällä kattomassa, ja se oli aivan mieletöntä. Taisteltiin tie eturiviin ja olin niin onnellinen että itketti :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos, ihanaa kuulla että se paistaa läpi :--) oon ollut todella onnellinen muutamista epäkohdista huolimatta, nauttinut kaikesta mistä oon pystynyt. Bloc Party oli kyllä MAAILMAN PARAS ! mie olin ihan sekaisin siellä, mut se itku tuli vasta jälkeenpäin :D mahtavaa, että siekin niin edessä olit !

      Poista
  4. wooow bloc party = the best music <3

    VastaaPoista

miau ♥