lauantai 3. marraskuuta 2012

HALLOWEEN VOL 2

Eipä oo tullut taas päivitettyä mitään, kun viisi päivää seilasin edestakaisin Huddingen ja Solnan väliä. Aika menee ihan sairaan nopeesti, kohta on miunkin vaihto ohi. Vielä kolme viikkoa ! Eilen oli halloween vol 2 ja tällä kertaa olin pesukarhu.
Tutustuin kalifornialaiseen Aaroniin tutustumispäivillä, mutta sen jälkeen meidän menot ei ole kohdanneet. Sen mukana lähdettiin halloween-kotibileisiin Stadshageniin. Juhlien järjestäjä-pariskunta omisti mitä mielettömimmän isohkon kämpän, joka oli neliöistä huolimatta tupaten täynnä.
Selina leikki Pamsua.
Jollain toisellakin tytsyllä oli yhtä hyvä maku :D
Matkattiin ennen puolta yötä Söderille, missä Aaronin kavru Wolfgang oli kavereineen Underbara barissa.
Musahan tuolla oli ihan pyllystä, mutta oli kyllä hauskin ilta Tukholmassa. Oon tutustunut täällä ollessa ihan mielettömän kivoihin tyyppeihin ja ikävä tulee, kun pitää lähtee pois tietämättä tapaako monia enää.
Joku raukka oli sammumassa penkille ja menin herättelemään metron tullessa, et pitäiskö sen nousta kyytiin.
Vihaan hodareita, mutta tuo Chorizo-hodari oli taivaasta !


6 kommenttia:

  1. haha tulin oudon hyvälle tuulelle tästä postauksesta! oot ihana. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaaaaw itse oot :----))) kivaa, jos piristi !

      Poista
  2. eikäää miten mä een keksiny rosvoasua tollasella maskilla olis ollu niin helppo toteuttaa!!! :--) tyylikäs rosvo, tyylirosvo kenties joo hehe...:D

    http://meanwhileintre.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehee kiitos :---D se tuli pakosta, kun mulla ei ollut mustaa kangasta. sukkahousut saksin mut se ei onnistunut, mut onneks oli kajali !

      Poista
  3. Oon jo pitkään seurannu sun blogia, en kuitenkaan oo koskaan kommentoinut. Noh, nyt kommentoin. Mulla on selvästi vierotusoireita, käyn nimittäin n.10 kertaa päivässä tarkistamassa et onko tullu mitään uutta. Huippublogi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhaa ihanaa kuulla :---D oon ollut laiska, on ollut paljon kivaa tekemistä ja liikaa harkkaa. pian postaan :)

      Poista

miau ♥