tiistai 9. lokakuuta 2012

If I had a short hair

Oon aina miettinyt, miltä lyhyt tukka näyttäisi.
 
dress - Vila. necklace - H&M.
 Mun melkein kahden viikon loma alkoi eilen ! On kyllä pientä hengähdystä kaivattukin, ei oo montaa löysäilypäivää ehtinyt kuuden viikon aikana Tukholmassa viettää. Anni ja äiti lensi tänään takaisin kotiin, kivaa oli kun ne tuli mua moikkaamaan :--) Huomenna lennän Helsinkiin, vietän siellä viitisen päivää ja matkustan sen jälkeen Joensuuhun ja sieltä lennän Tallinnan kautta takaisin uuden harjoittelun alkamista edeltävänä iltana. Hetken mietin, että olisiko järkevämpää viettää lomaa täällä, mutta onhan mulla aikaa vielä juosta täällä ristiin rastiin senkin jälkeen kun tulen takaisin. Mulla on aika monta postausta rästissä, lähiaikoina niitä putkahtelee useammin kuin normaalisti. 

I have always wondered how short hair would fit me. Not so bad I thought it would look !

4 kommenttia:

miau ♥