lauantai 13. lokakuuta 2012

autumn colors

"Pitäiskö sun ottaa vielä stiletti mukaan?" - Ville, kun olin lähdössä Itikseen moikkaamaan Sofiaa. Toisina päivinä on kivaa kekkuloida korkkareissa ja huulipunassa, toisina tekee mieli vetää ns. rytkyt päälle. Tänään ei ollut mikään feminiinisin fiilis ja tekikin mieli vetää päälle farkkutakki, jonka aika on pian siirtyä varastoon talvisäilytykseen. Asukuvaan sopii täydellisesti myös LIDLin pizza, sillä kotikalsari-ilta tästä on tulossa.
woolly hat - Indian Summer Vintage. others - 2nd hand.
Ihanaa on ollut ehtiä ottaa kotona rennosti Villen kanssa, ja silti joka päivään on mahtunut myös ihania typyjä. Aika vaan menee niin sairaan nopeesti,

"Should you take also a knife with you?" - my boyfriend about today's trashy outfit.

13 kommenttia:

  1. Aaaaaivan ältsin kiva asu!!! :) Ja ihan ältsin kivan väriset kuvat!

    VastaaPoista
  2. Mietin hetken tässä, että miks näytät tutulta... Muistin, että kävit varmaan siskos kanssa kesällä Viinijärven kirpputorilla ja olin töissä sillon siellä :D Tiijjä sit olitko se sie!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siellä käyn kyl aina, kun oon kotona käymässä :---) eli varmasti olin mie !

      Poista
  3. ihana asu ja kaunein tyttö!! :---)

    VastaaPoista
  4. Lidlin pizza saattaa olla ehkä tulevan talven coolein asuste. :DD Oot jälleen megakuumis, mun täytyy alkaa keksiä uusia ylistyssanoja kun vanhat ei enää riitä mun Hanna-hypetyksen kuvailemiseen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :--D kiitos kovasti ! väritykseltään tuo loota passais aika hyvin jouluun <;

      Poista
  5. Uskomattoman kaunis!

    http://wellitsureaintprada.blogspot.fi/

    VastaaPoista

miau ♥