tiistai 25. syyskuuta 2012

last week in pictures

On taas ihan paras pitkä viikonloppu takana päin. Ville lähti eilen aamulla ja mun piti palata takaisin harjoitteluarkeen - ihan kuin siinäkään mitään vikaa olisi.Torstaista maanantaihin kierreltiin herrani kanssa ympäri Tukholmaa, käytiin syömässä ja kahvittelemassa eri paikoissa, katsottiin illat ja aamut leffoja ja syötiin vähän lisää :D Herkuttelu menee aina ihan yli, kun satutaan viettämään viikonloppua ihan kahdestaan. Ja selvittiin 80cm leveestä sängystäkin - mitä nyt hieman niska ja selkä jumissa. Äähyy. Ikävä on jo. On se maailman ihanin ♥

Pictures from last weekend. My bf is back in Finland, buuhuu. I miss him already.

8 kommenttia:

  1. voi että, sinun tukholmavaihto vaikuttaa niin unelmalta! osasitko miten hyvin ruotsia ennen sinne lähtöä? ite nimittäin opiskelen ruottia yliopistolla ja silti vähän hirvittää ajatus vaihtoon lähdöstä :D ehkä olen vain liian ujo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Opiskelet ruotsia ja silti jänskäät!? Ei syytä huoleen, ihan varmasti handlaat kielen, kun vaan korva tottuu kuulemaan riikinruotsia :) itse olin ihan katastrofi kielen kanssa aluksi, mutta jatkoin höpöttelyä siitä huolimatta ja nyt neljän viikon jälkeen se luistaa aika helposti :D joten ällös pelkää, nokka kohti ruotsia vain!

      Poista
  2. ootte kyllä niin hirveen sulosia:>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon vaan niin ällöromanttinen :---D mutta kyl me aika hyvin sovitaan toisillemme :))

      Poista
  3. Love your Blog, follow your Blog for years !!!! It's gorgeus !!!
    http://www.sommerlicht4u.blogspot.de/

    VastaaPoista
  4. Hei muru! Saitko mun viestin? Nähdään lauantaina, jee! Mennään taas kuvamaan samalla, haha :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sain kyllä ! jostain syystä sie et vaan saa mun viestejä :o ihan kummaa ! ja tottahan toki, toivottavasti sää sallii sen :D

      Poista

miau ♥