keskiviikko 15. elokuuta 2012

relaxed

Sorruin taas tarpomaan peltoon punkkien ja muiden ihanaisten keskelle, mutta kun ei ole inspaavampaa maisemaa kuin kultainen kaurapelto. Mua ei ole oikein huvittanut päivitellä viimein saapuneen kesän vuoksi. Oon maannut kaksi päivää yksin hiljaisuudessa laiturilla mökkirannalla ja pitkään aikaan ei ole olo ollut yhtä rentoutunut. Rusketuskin alkaa tarttua :-----) Mulla on vielä muutama päivä ennen Helsinkiin paluuta, oon onnekseni ehtinyt nähdä kavereita ja muita rakkaita ihmisiä. Tälle reissulle en osannut pakata yhtään, kaikki mitä päälleni oon vetänyt on ollut tylsää ja vaikeasti yhdisteltävää. Pieni paine iskeekin Tukholmaan pakkaamisen kanssa, ei nimittäin kovin montaa hutia laukkuun mahdu.



On a field again, whoohoo. I have layed on the beach and swam more than in the whole summer altogether.  Hopefully my last days in here would be also as warm and sunny as these two.

6 kommenttia:

  1. näytät tosi hyvältä, samoin toi tukka! kauan oot nyt kasvatellut tota omaa väriä? :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! oon ollut nyt reilun vuoden värjäämättä ollenkaan, tainnut välissä muutaman kerran saksia. leukaan asti on ehtinyt kasvaa oma väri, lopussa tukassa on raitojen jämiä ja haalistunutta ruskeaa :)

      Poista
  2. vasta reilun vuoden värjäämättä ja jo noin pitkälle oma väri! :O voi vitsi, pitäis varmaan lopettaa tää jahkailu ja oikeesti ruveta itekin kasvattamaan omaa väriä takasin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kannatan, ei ole niitä juurikasvun tuskia :) itse huomasin, että kun leikkasi 15cm kuollutta latvaa pois, vauhti kiihtyi. ennen sitä tukka vaan lyheni itsestään, latvat katkeili niin pahasti ja kyllähän rasittunut hiuksenosa vie voimaa muulta tukalta. taas oon ollu aika laiska leikkaamaan, mut pitäis ottaa pian sakset käteen :D

      Poista
  3. Nä peltokuvat on ihania! <3 Sain muuten kämpän Tukholmasta, eli olet sitten tervetullut mun luo kahville (tai viinille;).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi mahtavaa :---) onnittelut <3 mielelläni tulen kummalle vain, kivaa nähdä <: !

      Poista

miau ♥