keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

tell me life is beautiful

Oon viettänyt saikkupäivää kotona lepäillen - eli koneella istuen, sohvalla maaten ja Arcade firea ja Lana Del Reyta kuunnellen. Innostuin tylsyyksissäni kokeilemaan tuunaamani liivin yhdistelemistä. Ainakin maksin kanssa toimii.

Tänään on taas päivä, kun taivas tuntuu roikkuvan tavallista raskaammin niskassa. Oon niin aurinkoenergialla käyvä ihminen etten tiedä miten talvesta taas selviää. Ruotsista tuli tänään meiliä ja sain varmuuden, että 30.8. pitäisi olla maisemissa. Toivottavasti Tukholman syksy on valoisa :----)
My new vest in action. What do you think ?

16 kommenttia:

  1. mitä sä oot menossa Ruotsiin tekee? oon ihan pihalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meen sinne vaihtoon kolmeksi kuukaudeksi, teen pari harjoittelua :--)

      Poista
  2. Hyvältä näyttää liivi! :) ja ihana tuo hamekin.

    VastaaPoista
  3. UUU VAIHTOON RUOTSIIN NII SIISTIII! ihana toi liivitakki, ois kiva jos voisit tehdä jonku tutoriaalin kloriitilla leikkimisestä koska sun tutoja on nii helppo ymmärtäää :-=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehee, oon kyl fiiliksissäni mut samalla peloissaan :----D vad skulle jag görä om ingen förstår vad jag försköker att säga ? voisin tehdä sit siitä seuraavasta :---) tai laittaa ohjeistuksen ja lätkiä randomkuvia.

      Poista
  4. itelleni en osais ikinä tollasta liiviä kuvitella, mutta sulla kyllä toimii! tykkään miten yhdistät tollasia aika ronskeja ja jopa "rumia" vaatekappaleita tollasiin herkempiin ja juhlavampiin :)

    ja vitsit mulla on ollu viimeaikoina jotenkin kauhee hinku ruotsiin tai ylipäätään muihin pohjoismaihin, olis mahtavaa päästä viettämään tollanen vähän pidempi jakso siellä. paitsi oikeesti oon niin nössö etten kovin pitkää jaksoa ilman tota miestä kyllä kestäis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehee, tuo oli suurin kohteliaisuus pitkään aikaan :---D rumakin on joskus kaunista ! rohkeesti vaan lähdet reissuun, skypet on keksitty ja naapurimaihin pääsee helposti vierailulle :)! kyllä miunkin mies jää tänne, mut ainakin opin olemaan yksinään, kun en oo ehtinyt asua yksin.

      Poista
  5. Superhieno!! Heh, tajusin et olit varmaan käymässä Maxillin kirppiksellä keväällä supermakeissa shortseissa? :D Yleensä surkea kasvomuisti, mut ne shortsit oli ihan älyttömän hienot! Oon joskus aikaisemmin lukenut sun blogia, sittemmin jäänyt mut nyt kyllä pistän jonnekin sellaisiin kirjanmerkkeihin, et löytyy sit kans uudelleen! :)

    -Aurora

    ps. kommentti tuli keskeneräisenä ehkä sataan kertaan, tää temppuilee jotain

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia hurjasti ! joo olin tosiaan siellä, hieman oon innostunut värjäämään sen jälkeen kaikkea :--D kivaa, jos jäät lukemaan ! se olisi aikamoinen kunnia, sun blogia olen nimittäin lukenut niin kauan kuin muistan :)

      Poista

miau ♥