maanantai 25. kesäkuuta 2012

last summer

Ulos katsoessa voisi luulla, et nyt eletään syyskuun loppua. Musta tuntuu, että jokaisen keskustelun yhteydessä viimeaikoina oon päivitellyt tätä kylmyyttä, pimeyttä ja sadetta sekä naamakkain, että tänne kirjoittaessani. En muista montaa kertaa, että olisi pitänyt topata päälle collegea, nahkatakkia ja hupullista nahkaliiviä, paksuja legginsejä ja hanskoja = syksyn vaatekerrointa. Viime vuonna elokuukin oli yhtä aurinkoa. Pitäisi nauttia siitä hetkestä mistä elää, mutta kun koko syksyn, talven ja kevään odottaa kesää. Ehkä mun pitää ottaa äkkilähtö elokussa, jos säät ei ala suosimaan. Kuvat siis viime kesältä 2011.




13 kommenttia:

  1. Itse just selailin kaihoisana viime kesän kuvia, kun olin ihan hirmuruskee viime vuonna tähän aikaan! Tykkään ruskettua! Mut ehkä tää viel tästä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla taas toisinpäin, säikähdin miten kalpee nakki olin :-------D miekin tykkään ruskettua, nyt oon voinut ruskettua vaan itseruskettavalla ! toivotaan lämpöö.

      Poista
  2. Just to let you know...this blog lately became on of my fav places for fashion inspiration :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. thank you so so so much :---) your blog is big inspiration for me too ! your style is awesome.

      Poista
  3. Ihana-Hanna! Sulla on kyllä hirmukiva tyyli.

    VastaaPoista
  4. tää on kyl ihan ihme kesä! ties miten kauan oottanu et koska ne oikeet helteet alkaa ja nyt eletään kuitenki jo kesäkuun loppua eikä niitä oo vieläkään kuulunu. toisaalta lumetkin tuli hirmu myöhään (kai?) et jos tää kesä vaan starttaa vaikka heinäkuussa ja jatkuu pitkälle syksyyn? toiveajattelua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi se olis parasta. elokuun helteet, kun mulla on kuukausi vapaata <3 mutta joo, ehkä taitaa olla aika epärealistista :---D

      Poista
  5. musta tuntuu, että tää sun blogi vaan paranee ja paranee. Kiitos siitä ja ihanista jutuista viime päivinä. Huippuhaastis myös indiedaysillä, vaikutat kyllä jees typyltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitoksia Henriikka :---) siekin vaikutat niin ihanan luovalta, hauskalta ja suloiselta immeiseltä ! kivaa kuulla, että mun blogin puolella on tapahtunut kehitystä, itse sille joskus sokeutuu ja miettii junnaako vaan paikoillaan :D

      Poista
  6. Ooo, mie mietin pitkään tänään että kukakohan se oli kenet näin tänään keskustassa kun ajoin ohi bussilla - sitten kekkasin että jospa se olitkin sie! :) Siulla oli mahottoman hienot shortsit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mie en kyl tänään liikkunut sortseissa, taisi olla joku toinen :---D

      Poista
    2. Perhana, oli ihan siun näköinen ja olin ihan varma että hei, näin julkkiksen :D No, oletan että siulla on silti ihan hienoja shortseja kotosalla :DD menköön kehut niille x)

      Poista

miau ♥