torstai 26. huhtikuuta 2012

siskolle mekko

 Lupasin pyhästi Annille, että käyn hakemassa sille H&M:n Fashion Against Aidsin macramemekon ja sen tein ! Onneksi olin kaupassa jo heti ysiltä, sillä kymmenen minuutin päästä mekot olivat jo kadonneet. Harkitsin itsekin tuon kotiuttamista, mutta päätin säästää - vaikka 25 euron hinta ei paha olekaan. Haaveilen siita Poola Katarynan macrameunelmasta valkoisena (joku päivä sen vielä saan) eikä henkkamaukan versio hirveesti sen rinnalla lohduta.
H&M Fashion Against Aids dress for my sister.
Oon muuten lyhyempi mitä kuvittelin. Olen aina uskotellut olevani päälle 162 senttinen, mutta oon vain just ja just 161 lyhyt. Syytän skolioosia ja eripituisia jalkoja, muuten senttejä kertyis enempi :----(

I bought this dress for my sister from H&M's Fashion Against Aids collection. First I was going to buy it for myself too but I didn't like it in black.

21 kommenttia:

  1. Multa tulee aina näitä ``mäki haluan`` kommentteja, mut toiki on niin ihana! Mmmm..myydäänköhä noita missää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei se haittaa, vaikka olis samaa, kivaa on lukea kommentteja :) Forumin ja Aleksanterinkatu 48n H&M:illä oli, mutta en tiiä miten sitten muualla päin Suomea ? tai nettikaupassa ?

      Poista
    2. Helsingin lisäks Tampere, Jyväskylä ja netti buuu

      Poista
  2. Näin sut ma siellä Tavastialla ja ajattelin, että olet paljon pienempi kuin kuvista olin luullut. MUTTA mä oon 161 ja mun mielestä näytit mua lyhyemmältä. Eli taidan nähdä itseni kans vähän vääristyneenä, vaik tykkäänkin olla lyhyt :) Ja p.s musta olit just söpön pieni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon, vähän lohduttaa :'--D kaikki yllättyy mun pituudesta. toisaalta tykkään olla lyhyt, sillä poikakaverikin on aika pätkä, mutta oisi ihanaa omistaa kilometrikoivet. semmonen 167 olis hyvä !

      Poista
  3. Mäkin haaveilen siitä Poola Katarynan mekkosesta, mutta toi hm:n versio saa kelvata siihen asti! (Jos siis joskus sen raaskin ostaa...)

    Katoin eka että voiko toi mekko/toppi olla se hm:n koska sulla se näyttää niin pitkältä! Mutta ootkin noin pikkunen! :) Mulla ylettyy varmaan puoleen reiteen kun oon yli kymmenen senttii sua pitempi! :D Haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaa, siitä se vaan johtuu :----D siskokin oli silleen, että näyttipä se niissä katalogikuvissa niin lyhyelle, mut onkin aika pitkä ! kiitos meidän pätkien.

      toivottavasti saat myös kotiutettua sen mekon, se ois niiiiin ihana !

      Poista
  4. Oon jotenki aatellu et oot pidempi, joku 170, mut kai nää kuvat huijaa :-D Ai siullakin on skolioosi, se on aika ikävä vaiva vaik miullakin on melko lievä mut selkä kenkkuilee usein silti :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pieni lohtu siitä, että ees vaikuttaa pidemmälle :'D alhaalta päin otetut kuvat huijaa kyllä jalat pidemmäksi ! Mullakin on aika lievä, ei vaikuta muuten kuin että kallistun vasemmalle, kun vasen jalkakin on vielä lyhyempi kuin oikea. tukipohjalliset on kova sana, harmi ettei sirompiin kenkiin mahdu. kaikista huvittavinta oli, kun mua ei joskus otettu kesätöihin tutun huoltsikalle, KOSKA MULLA ON SKOLIOOSI. samanikäinen tyttö oli siitä äidilleen kannellut ja fiksuna naisena se sitten päätti, että skolioosi on riski nostellessa :------D mutta sen puoleen ihmeellisiä selityksiä keksittiin muidenkin kuin minun kohdalla, ilmeisesti periaate ettei helmiä sioille.

      Poista
  5. Toi sopii sulle sairrraan hyvin. Voit lainalla sun siskoltasi sitä sitten. ;) ja hei ei hätimitiä miä olen sen 156cm. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anni sanoikin et saan lainaa sit :---D siekin oot niin suloisen pieni tyttönen, muistan crystal castlesin keikalta ku tulit moikkaa !

      Poista
  6. herranen aika, miks oon aina aatellu että oisit ainaki 170 !? :D elä välitä, on ihan kivaa olla lyhyt, paitsi sillon ku pitää ettiä kaupassa jakkara, että saa hyllystä tavaraa....

    ihan uteliaisuudesta kysyn, kuinka pitkä sun poikakaveris on ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulle käy aina kaupassa noin :''---D tai sit kiipeen hyllyä pitkin, et saan jotain - aika riskaabelia. Ville on samanpituinen kuin Frank Sinatra, Tom Cruise ja Al Pacino eli 170 <3

      Poista
  7. ja miulle väitit että oot 162 vaikka kerroin siulle totuuden, et ollaan 161 senttisiä hahaaa ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ennen uusintamittausta olin varma et katsottiin väärin !

      Poista
  8. Blondina ajattelin et noi vaatteet tuli myyntiin kauppaan vasta klo 11 kuten nettikaupassa luki. Kun kolmelta kirmasin aleksille siel ei ollu enää mitään. Nettikaupastta sitten tilasin, vaikka ne pitkät sulkakorvkset vähän harmittaa kun noli molemmista loppu... Täytyy koittaa tehdä ite.

    Olen pidempi kuin sinä, 164cm !! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi byyh, harmi että noin kävi ! itse saat kyl tehtyä varmasti hienot :) ja buu, oisinpa mieki !

      Poista
  9. Mitääh, mä oon aina luullu et oot joku 175! Wow. Mä oon 158 :( Aivan ihana mekko, sopii sulle ihan sairaan hyvin - onneks voit aina lainata sitä Annilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikää, miksi paljastin ! olis siistiä olla semmoinen kirahvi :---D niin, Anni onneks lainaa mekkoo :)

      Poista

miau ♥