keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

hopeisen maksin pelastaja

Ostin Pupulandian Jenniltä taannoin hopealankaisen maksin, jonka kanssa en ole osannut yhdistää mitään. Jos mustaa yhdisti, asu oli liian synkkä, jos taas bleiserin, liian juhlallinen jne. Rekkiä järjestellessäni ja henkariin farkkutakkia asetellessani vieressä roikkuin kyseinen hamonen ja lamppu syttyi päässä. Ja nuo mielestäni kyllä kuuluvat yhteen.
I had no idea what to wear with that skirt. Fortunately I found that denim jacket from fleamarket - problem solevd ! And looks damn good I think.

24 kommenttia:

  1. Soooo nice skirt - great outfit!!:)

    VastaaPoista
  2. uuu..mikä asu!: Haluisitko bongata mulle kirppikseltä jonkinlaise ihanuus maksihameen ja lähettää tänne? : D Oon epätoivonen, koska mulla ei oo mitää kivoja vaatteita....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. millainen on sun ihanuusmaksi ? jos joskus tuosta oon luopumassa, niin oo kuulolla !

      Poista
  3. hyvin hoksattu, sopii todellakin:3

    VastaaPoista
  4. No siis, jos oikeasti ettisit mulle jonku maksi ni luottaisi sun tyylii! : ) Se on nimittäi uskomaton. Et, jos oot luopumassa jostai maksista ni joo oon kuulolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voi kiitoksia hurjasti, aikamoinen luotto siellä :--D voin huudella täällä, jos laitan eteenpäin !

      Poista
  5. No nuo todellakin kuuluvat yhteen! Mieletön hame!♥ Oon ihastellu samanlaisesti kimaltelevia paitoja, mutta tuon hameen nähtyäni nehän on iha supertylsiä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, se löytyi Pupulandian Jennin pöydästä. ihastuin heti, mutta olin ongelmissa miten tuota käyttää, ennen kuin farkkutakin löysin :)

      Poista
  6. oi miten upea oot! rakastan sun tyyliä!

    http://ella-mistygrey.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos miljoonasti, kivaa että tykkäät :---)

      Poista
  7. Rakastuin tähän asuun, t ä y d e l l i n e n ! Ja oon superkade tosta hameesta! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :---) hame olis kyl monen mieleen !

      Poista

miau ♥