keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Kurkistus Monkin & Weekdayn kevääseen

.. ja kesään tietty Pääsin Peetan avecina Monkin ja Weekdayn showroomille tutustumaan SS12-mallistojen tarjontaan. Kerta oli ensimmäinen minulle, enkä tiennyt oikein mitä odottaa. Showroomin tytöt ottivat meidät lämpimästi vastaan ja eräs ihana karvaturrikin oli heti ovella tervehtimässä. Talven viima unohtui hetkessä, kun päästiin hypistelemään ihanuuksia. Vaikka oma tyylini on pitkälti kuin mustavalkoelokuvista ja tällä hetkellä väriä on ainoastaan villasukissa, päätin vakaasti, että tulevana keväänä kaappini täyttyy tropiikin väreillä.
Monkin asusteita.
Vaikka mun tyyliä ei ehkä voikaan kutsua leikkisäksi, niin kyllä mulle tuo meloni kelpaisi :--)


Seilorivärit tuntuu olevan se helpoin tapa lähestyä värien käyttöä. Tomaattikompleksini takia en ole ikinä oikein suvainnut kokopunaista väritystä lähelläni lukuunottamatta huulipunia ja kynsilakkoja, mutta tuon läpikuultavaan topin taidan joku kaunis päivä kotiuttaa. /Monki.

Lisää söpöjä laukkuja ja muutamat siistit arskat Monkilta. Peeta tietää kyllä mistä tykkään, kun osasi heti ehdottaa mulle tuota kaulakorua !
Monkin rekissä roikkui täydellisiä pastellisia farkkuja, enää puuttuisi vain kesä ja rusketus.
Viime kesänä tein aluevaltauksen näissä väreissä, ensi kesänä..
..haastan itseni näillä sävyillä ! Monki.
Mua on aina säväyttänyt Monkin ja Weekdayn vaatteissa ihanan kevyet materiaalit, laskokset ja erikoiset leikkaukset. Kevään ja kesän väripaletista tuntui löytyvän jokaiselle jotakin, omalla kohdallani oranssi, punainen ja turkoosi kolahtivat kovaa.
Suloinen Niilo-herra vei kyllä meikäläisen sydämen. Ja Niilon sydämen puolestaan mun laukussa roikkuva ketunhäntä :'D
Peetalle sopi erityisen hyvin Monkin punainen jakku.
Todettiin matkalla, että Peeta on selkeästi Monki-tyttö tyttömäisine helmoineen, pirteine kuoseineen ja hattuineen, mie puolestaan Weekday-nainen suppeammalla väriskaalalla, järeillä koroilla ja ehkä monille jopa liian erikoisilla asukokonaisuuksilla. Showroomilla huomasin yllätyksekseni kuitenkin hypisteleväni enemmän Monkin värikkäämpiä rekkejä. Mutta kyllä Weekdaynkin puolelta löytyi vaikka mitä kivaa !
Turvallisempia vaihtoehtoja Weekdaylta.
Tämä pleksirannekoru jäi himottamaan. /Weekday

Peetan valkkaamia kappaleita Weekdaylta. Häntä miellytti eniten noista harmaat farkkushortsit, mua puolestaan kanarialinnun keltainen, malliltaan epäsymmetrinen hame. Mutta harmaana :D
Tarvitseeko tähän enää mitään sanoa. Voisin mieluusti adoptoida nuo kaikki, erityisesti vasemmanpuolimmaiset. / Weekday
Iloinen ylläri oli, että paikanpäältä löytyi myös Femissä ihastelemiani Kaisa Riivarin luomuksia. Tykkään, kun vaatteissa on jokin tietty juju ja niitähän Riivarin vaatteista löytyy. Peeta sovitti trenssiä nahkayksityiskohdilla, minä puolestani verkkopaitaa, jolla oli monta tapaa pukea. 
Riivari
Riivarin ihanuuksia pursuava rekki.
Niilo halusi tehdä vaihtokaupat mun ketunhännän kanssa. Lupasi salakuljettaa mulle yhdet kengät, jos suostuisin.
Olisin löytänyt miespuolisillekin vaikka mitä kivaa, mutta miestenrekkiä en oikein ehtinyt kuvaamaan.
Weekdayn miestenrekki keskellä.
Näkisin miehillä mielelläni tällaisia sandaaleja. Ilman sukkia tottakai. / Weekday
Aivan huomaamatta vierähti tunti vaatteita ihastellessa ja jälkeenpäin iski huono omatunto toimiston tyttöjen työajan kuluttamisesta. Toivottavasti ei sotkettu pahasti heidän päivän aikatauluja. Suurkiitos, jos satutte lukemaan :----) Niinkuin visiitti ei olisi ollut jo tarpeeksi antoisa, saatiin vielä lähtiessämme talvitukan elvyttämiseksi TRESemmén hiustuotteita. Ehdin testata jo noita tultuani kick boxingista ja ainakin hiusnaamio sai mun korppu-tukan ihanan sileäksi ja pehmeäksi.
Kuivashampoo ja shampoo, hoitoaine ja hiusnaamio kuiville ja vaurioituneille hiuksille - toimii !
Peetan kanssa aika kyllä kuluuu hujauksessa. Aivan ihana tyttö. Aivan ihana ♥

12 kommenttia:

  1. Aika ihanalta näyttää! :) Outoo, et kevätki tulee kohta..huhhu aika on menny hirmu nopee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minustakin, iski kova kesäkuume :---) toivottavasti maaliskuussa alkaa jo lämmetä !

      Poista
  2. Hihi mä odottelin kärsimättömänä tätä sun postausta aiheesta, hauska nähdä toinen näkökulma! Sä oot kyllä tosi hyvä kirjoittamaan, oikein kateus iskee. Sun pehmeä ja herttainen persoona tulee niin hyvin esiin, siinä kun ite lähinnä töksäyttelen sanoja :D Ai kauheeta.

    Mutta vaikka tää kuulostaakin ällöimelältä mun suusta niin säkin oot mun mielestä tosi ihana ja aina on yhtä kivaa viettää aikaa yhessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höpöhöpö ! siehän se osaat kirjoittaa, aina hauskasti ja värikkäästi :---) tekstejäs jaksaa aina lukea ! mulla iskee välillä totaalilukko, tällä kertaa näppis sauhusi. ja jee, huomenna combatiin ! vaikka oon ihan rampa täniltaisesta treenistä 8|

      Poista
  3. Oho, näyttääpä törkysen hyvältä tuo uusi mallisto! Kyllä sitä jo vähän kevättä kaipaa 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siellä oli kyllä vaikka mitä ihanaa :--) pitää vaan tarkkaan harkita, mihin sitä haluaisi sijoittaa.

      Poista
  4. Alkaa kyl kevät ja kesä kuumottelemaan kun näki Monkin väriloistoa, vau. :--)

    VastaaPoista
  5. Oon jotenki vältelly Monkia ja Weekdayta tyyliin "ei sieltä kuitenkaan mulle oo mitään", no joudunpa ehkä käväsemään keväämmällä ihan ajan kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho ! sun pitää sit tehdä pieni korjaussarja :) mut toisaalta eihän kaikille löydy juttuja samoista kaupoista.

      Poista
  6. TUO KOIRA. hnnnnnnnnnnn jos mulla ois tuo niin en vois tehä ikinä mitään muuta ko kattoa sitä ja nauraa :'D niin NIIN ihana ja omaperäsen näkönen. mää en kestä tätä koiratonta elämää.....

    ja hei täytyypä testata tota hiusnaamiota, mun tukka on niin kuiva, että se tuntuu suihkussa märkänäkin kuivalta !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, se oli niin ihana ! olisit nähnyt, kun se juoksi sellaisen rahin ympäri kahdella jalalla yrittäen napata ketunhäntää :''D

      mulla on sama juttu hiusten kanssa, suihkussa menee ihan korpuks ! mut tuo ainakin silottaa :)

      Poista

miau ♥