lauantai 7. tammikuuta 2012

kirppistelyt

 Ennen kuin kukaan ehtii kauhistella päivän ostossaldoa saanen ilmoittaa, että luovutin pitsimekon, toisen mekon, virkatun liivin, vanhan talvitakkini ja bootsit Annille, sekä heivasin lisää vaatteita kirppiskasaan. Huhuh. Tuo talviparkatakki oli paras löydöistä !
new parka (6€) + fluffy jumper (2€) from Valtteri fleamarket
 Oon kauan etsinyt myös poronsarvia korutelineeksi :---)
reindeer antlers (20€) from  Kierrätyskeskus
1. fluffy cradigan 1 € - Valtteri. 2. my birthday present from my sister: fur coat 16 € - Kierrätyskeskus. 3. white Mango jeans 5 € - Valtteri. 4. fluffy jumper 2 € - Valtteri.
Hietsun Kierrätyskeskus on siitä mahtava paikka, että A. siellä on halpoja vaatteita, B. hienoja vaatteita, C. opiskelijat saa 20 % alennusta ja D. harvat tuntuvat löytävän perille. Vaikka en oo oikein halunnut käyttää oikeaa turkkia, sellaisen kuitenkin sain tänään ja se istuu paremmin kuin hyvin. En missään nimessä kannata turkistarhausta, mutta vintagekappaleina kestän turkikset.

19 kommenttia:

  1. Tiedän, että kasvatat omaa väriä takaisin, mutta pliis, mikset käy kampaajalla värjäytämässä noita latvoja? Tuo väritys on aika jäätävä tällä hetkellä. Pyydät vaan kampaajaa värjäämään latvat mahdollisimman lähelle tuota omaa väriä.

    VastaaPoista
  2. En tee sitä, koska mun tukka on kärsinyt niin monet värikäsittelyt. Yksi vaalentaminen lisää olisi sama, kuin leikkaisin suoraan polkkatukan. Toiset tykkää, toiset ei ja itse ainakin vielä oon viihtynyt tässä tukassa. Kurjaa, että sun silmiä korventaa :)

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä sun hiukset näyttää personaallisiltä ja ihanan erottuvilta tällä hetkellä. :) Tykkään!

    VastaaPoista
  4. voi kiitos Darling :---) itekkii oon kallistunut tykkäämisen puolelle !

    VastaaPoista
  5. Thank you for your comment on my blog!!! You have a great blog too, need to check it more often!

    VastaaPoista
  6. mä tykkään sun blogista ihan hulluna, mut on kyl pakko sanoo et mun mielestä jo pelkästään tekoturkikset on jotenkin noiden turkismarkkinoiden hyväksymistä. musta olis ihanaa käyttää tekoturkiksia, koska ne näyttää niin ihanilta mut en pysty. tiiän et mitä enemmän ihmiset pukeutuu tekoturkiksiin, sitä trendikkäämpää siitä tulee ja sitä enemmän ne, joilla on rahaa ja whatever-asenne tulee ostamaan oikeita turkiksia.

    kuulostan ihan kettutytöltä, mut mua vaan aina harmittaa se et sanotaan et vintageturkikset olis jotenkin parempia. ku ei ne oo, ne tukee sitä ihan samaa asiaa.

    mut niin kuin sanoin, hyvältähän ne (ei ehkä kaikki...) näyttää. ei sitä voi kieltääkään! anyways ihana blogi, sori tällanen avautuminen!

    VastaaPoista
  7. Kathrina: thank you so much :---) hope that you'll visit here !

    Anonyymi: älä yhtään pyytele anteeksi ! :) ymmärrän täysin pointtisi ja olen lähes samaa mieltä, vaikka toisin teenkin. ristiriitainen on omakin suhtautumiseni. oon itsekin miettinyt, että ei ole hyvä juttu, että turkista (teko tai aitoa) on näkynyt niin paljon eri mallistoissa kuin katukuvassakin. tietenkin tekoturkiksella pyritään osaksi ehkäisemään se, että eläinten ei tarvitsisi kärsiä ihmisten turhamaisuuden takia, mutta onhan se myös halvempi vaihtoehto. itse ajattelen oman turkkini kohdalla, että kyseinen eläin on jo kärsinyt ja kuollut, ja olisi suurempi loukkaus tuhota turkki. aika naiivia varmasti eikä oma ideologiani näy ulkopuolisille, vaan olen yksi mätä omena muiden joukossa. kiitos paljon sulle ajatuksia herättävästä kommentista :---) älä epäröi sanoa mielipiteitäsi jatkossakaan !

    VastaaPoista
  8. Mie kyl tykkään siun tukasta! On se hassua kun joskus oon huomannu itte että oma tyvikasvuni tai hiukseni yleensäkin on joillekin suurempi ongelma kuin minulle itelleni... :D Hei se on vaan hiusta!

    Noi sarvet on aika siisti löytö, sitä sisustuspostaustas ootellessa ;-)

    VastaaPoista
  9. ...nojoo, aika naiivia kyllä... sillä vaikka eläin onkin jo kärsinyt, niin pitämällä turkista tulet hyväksyneeksi turkistarhauksen ja edistät sitä, että se tulee tulevaisuudessakin jatkumaan. :/ Ei hyvä.

    VastaaPoista
  10. how insanely pretty are you? wow, i am speechless. and that red lipstick is just perfect for you! //dariadaria

    don't forget to enter my H&M x Versace give-away

    VastaaPoista
  11. I just stumbled across your blog, and it is really really lovely. love all your outfits and the antlers with the rings !!

    VastaaPoista
  12. Qtja: kiitti ! oon saman huomannut kanssa. on olemassa tiettyjä hius-, kulmakarva- ja ripsikriitikkoja ja itse olen saanut kritiikkiä näistä jokaisesta :---D jee, miekin tykkään siitä tosi kovasti !

    Anonyymi: totta. tyhmä ja turhamainen minä.

    madeleine: blah, how about you then :----)? thank you so much !

    frockazine: thank you so much ! how great blogazine <3

    VastaaPoista
  13. Ihana asu, varsinkin toi takki on ihana!

    p.s. Blogissani on käynnissä arvonta: http://justfashion-nothinelse.blogspot.com/2012/01/arvonta.html

    VastaaPoista
  14. kiitos ja kiitos myös infosta :--)

    VastaaPoista
  15. Hemmetin makee takki, hyvä löytö!

    VastaaPoista
  16. kääk kun sulla on ihana blogi!

    VastaaPoista
  17. kaisa: kiitos paljon! se oli kyllä just sitä mitä tarvitsinkin :---)

    iida: teilläpäs on ! kiitoksii paljon <:

    VastaaPoista

miau ♥