sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Blue Valentine

Ville nauraa mulle aina, kun katsotaan joku mua sykähdyttävä leffa. "Tää on kyllä varmasti miun lemppari leffa iiiiiiiiihhhhhh" huokaus kuului eilen ensimmäisen vartin jälkeen (se kuuluu yleensä joka viidennentoista leffan kohdalla, joten en hirveesti aina vakuuta) ja olinkin koko elokuvan ajan ihan myyty. Oon ollut miljoonien muiden tyttöjen tapaan ihastunut Ryan Gosslingiin nähtyäni Driven, mutta Blue Valentinen nähtyäni se on nyt tosi rakkautta. Ja Ryan Gossling on mun mielessä aina se ukulelea soittava hassu poika, joka muistuttaa jollain tavalla siitä mihin Villessä ihastuin ♥



Blue Valentine. Just pure perfection. I'd like to adopt Ryan Gossling with his ukulele.

6 kommenttia:

  1. innostuin hirveästi ja yritin kovasti leikkiä hakkeria ja ladata ton netistä mutta epäonnistuin... ehkä mun pitää vaan metsästää tätä tyyliin helmetin kautta tai videovuokraamosta, katotaan jos sais joku päivä katottua! :-) kiitoksia paljon siis leffavinkistä näin jo etukäteen vaikken ole tätä nähnytkään vielä!

    VastaaPoista
  2. noora: niin on <3

    Taru: voi kiitos tiedosta ! :)

    Heidi: voi hitsi, toivottavasti pian sen saat jostain käsiisi ! aivan mielettömän ihana <3

    VastaaPoista
  3. http://ryangoslingvspuppy.tumblr.com/ Ryan <3333333

    VastaaPoista
  4. voi ei kuolen, ihan parhautta ! :---D <3

    VastaaPoista

miau ♥