lauantai 5. marraskuuta 2011

furry coat




Joskus vaatekaapin pohjalla roikkuu omasta mielestä törkeän upea vaatekappale, mutta joka ei kuitenkaan vain mätsää minkään muun omistamani vaatteen kanssa yhteen. Tai mätsäisi, jos osaisin yhdistellä vaatteita näin. Puhun siis tuosta valkeasta pörrötakista ja itsehän omistan myös läpikuultavan mustan maksin, lierihatun ja neulepaitoja. En kuitenkaan taitaisi näyttää yhtä tyrmäävälle, jos lähtisin kahlailemaan noissa vaatteissa tonne rantaan. Taidan sortua copycatiksi ennen kuin keksin toisen toimivan yhdistelmän :D

I have that kind of furry coat but have had no idea how to wear it. Now I know! What a great outfit <3

6 kommenttia:

  1. tuo on kyllä kieltämättä loistava yhistelmä! mun mielestä tommonen pörrötakki sopis hyvin myös mustan nahan tai pitsin kans (-:

    VastaaPoista
  2. kiitos vinkeistä :---) pitää yrittää viritellä noistakin jotain yhdistelmiä !

    VastaaPoista
  3. mä oon jo varmaan kaks vuotta etsinyt the tekoturkkia, enkä oo vieläkään löytänyt sellasta joka a.) näyttäis hyvältä mun päällä, b.) täyttäisi mun naurettavat kriteerit ja c.) olisi siedettävän hintainen :D

    VastaaPoista
  4. kirppikset ! jos et niille ole vielä eksynyt tekoturkkia metsästämään niin hopi hopi :----D omat lempparini löysin kirpuilta, toisen SPR:n kirppikseltä 10 €, toisen Valtterista 8 €. vinkkinä, että Valtterissa on näkynyt vaikka mitä kivoja, jos oot pääkaupunkiseudulta :)

    VastaaPoista
  5. Erittäin maukas yhdistelmä!:)

    VastaaPoista

miau ♥