torstai 13. lokakuuta 2011

pleat pleat pleat

pleat skirt - Lindex. Dinsko wedges + denim vest + leopard top - 2nd hand.
Tänään on toinen kerta, kun ulkoilutan ensimmäistä ja ainoata vekkihamettani. En välitä hirveesti sen leventävästä vaikutuksesta, mutta lantiolle ulottuvan liivin kanssa saa onneksi vähän huijattua.

Kaikki keinot käyttäneenä kyllästyin siihen, että ylivoimaisen lempparini Kanebo 38C muututtua hienoine uudistuksineen Sensaiksi, ripsareita on nykyisin ihan mahdoton saada pestyä pois. Onhan se suttaantumattomuus hieno juttu, mutta kun väri ei meinaa lähteä (ripset sen sijaan kyllä) enää meikinpoistoaineellakaan niin alkaa mennä jo yli omalla kohdallani. Sen takia ostinkin eilen Kicksistä kovasti kehutun, Japanin suosituimman ripsivärin, joka ainakin Annilta ekaa kertaa testattuani lähti erittäin hellävaraisesti suihkun yhteydessä ilman suurempia hankailuja. Toivottavasti en joudu pettymään :---) Kellään muilla kokemuksia Sensain ripsareista? Voihan olla, että oon ainoa, jolle ne on tuottanut suurta tuskaa.
d.j.v. beautenizer mascara - 22 e, Kicks.

10 kommenttia:

  1. Toi Fiberwig on mun ehdoton suosikkiripsari! Käytin kesällä hetken aikaa vedenkestävää ripsaria ja tuntu, että sen putsauksessa tippu monta ripseä pois. Fiberwig on vaan paras - se lähtee niin helposti suihkussa pois ja saa näyttää ripset tosi kauniilta!

    millamainen.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Oho, mä en oo huomannut 38:ssa muuta eroa kuin hylsyn. Harmi ettei sulla enää toimi :< Ite oon käyttäny niiiiiiin monta vuotta että olis ihan sydänsurujen paikka, jos joutuis luopuun :D

    Kerro toki kokemuksia tosta uudesta, se on kiinnostanut myös, vaikka tuskin 38:sta koskaan luovun :)

    VastaaPoista
  3. Heti uutena kanebon/sensain ripsari tarttuu sen verran hyvin, että sitä on vaikea saada pois, mutta kyllä nekin lähtee jos lämpimällä vedelllä tarpeeks huuhtoo. Silmämeikinpoistoaineella se ei lähde, sillä ideanahan on että se lähtee nimenomaan 38 asteisessa vedessä.
    Sitten kun ripsari on ollut käytössä viikon tai pari niin mulla se ainakin lähtee tosi hyvin suihkussa :)

    VastaaPoista
  4. Mulla kävi sama mun Lumenen luottoripsarin kanssa. Se on nyt niiiin pidentävä ja ah ihana, mutta ensinnäkin jättää ripisistä jäljet luomeen ja on ku liisteriä kun pitäis saada pestyä veke. Joka kerta kirpasee kun käytän mun kallista pesuainetta meikinpoistossa :((

    VastaaPoista
  5. Milla: voi kun kiva kuulla ! ei varmasti ollut hukkaostos sit, tänään illallahan sen tietää :D

    Claire: no hyvä, että toimii vielä sulle ! mulla tosiaan ripset kärsi siitä tosi paljon >: mutta infoon kuinka uusi toimii !

    Anonyymi: aijaa :oo mulla ei vaan sit riittänyt kärsivällisyys sen kanssa. kaverini, kelle Sensain kokeilun jälkeen lahjoitin, oli kyllä ihan tyytyväinen.

    Porcelain clouds: äää, kurjuus :--( vedenkestävät ripsarit on usein tosi helvetillisiä poistaa, sen takia halusinkin jonkun, mikä lähtis lämpimällä vedellä.

    VastaaPoista
  6. toi mekko on niin kiva! kierrätyskeskuksessa oli samantyylinen ilmanen. miks mä en ottanu sitä? :((

    VastaaPoista
  7. moikkis,

    mulla ollut monta vuotta ykkösmeikkinä tuo kanebo 38, nykynen sensai, ja edelleen on luottoystäväni! just avattuna pysyy viikon ajan tiukemmin ripsissä, jonka jälkeen lähtee tosi smoothisti veks. en oo huomannut tai en ainakaan muista huomanneeni tämän silloisen hylsyvaihdoksen yhteydessä mitään muutosta koostumuksessa.

    VastaaPoista
  8. pukeudut kyl niin ihanasti:) kunhan sitä itekki uskaltais ...

    VastaaPoista
  9. noora: kiitos ja voi höh ! joskus tulee pienii mielenhäiriöitä :D

    ripatin: oon tainnut tehdä liian pikaisen tuomitsemisen, ehkä olisi pitänyt koittaa käyttää kyseistä ripsaria ongelmista huolimatta. Kanebojen kanssa mulla ei tosin ollut mitään probleemaa, ne lähtivät vedellä pois kuin unelma :--)

    VastaaPoista
  10. noora: voi kiitos :--) kyl mullakin kesti aikaa, ennen ku uskalsin kokeilla kaikkea erikoisempaa.

    VastaaPoista

miau ♥