lauantai 24. syyskuuta 2011

xx

leather jacket + Dinsko wedges + bag + scarf - 2nd hand. dress - from Emilia <3

Oltiin tänään Emilian kanssa myymässä Valtterissa ja oli kyllä mukavaa palata kotiin, kun tavara oli vähentynyt 3/4 Eniten mulla jäi myymättä kenkiä, jotka varmaankin laitan huutonettiin. Kiitos ihana Emilia seurasta ja superkivoista vaatteista, joita lahjoitit ja kiitos myös kivoille Anskulle ja Henriikalle, kun kävitte moikkaamassa ♥ Nyt ruvetaan katsoo kauhuu ja syömään tortilloja, huomenna luvassa piiiiiitkä aamubrunssi kotona ja parhaan Peetan seuraa illasta :---) Tulipas blogilinkkailuja, ihan ku mulla ei tuttuja blogimaailman ulkopuolelta oliskaan haahaa.
Ville teki mulle eilen hienoimman tatskan

9 kommenttia:

  1. Ai perskele te olitte siellä tänään! Mä jotenki kuvittelin että viikon päästä. Noh, toisaalta kuudelta kun menin nukkumaan niin en varmaan olis jaksanu nousta aikasin kirppikselle teijän kasoja tonkimaan.. Ihana toi mekko =) Tosi söpö. Ja vitsi mä tarttisin kans hanskat jo

    VastaaPoista
  2. Hei olipa tosiaan hauska tapaa, iha yllärinä. Mietin hetkosen (en tosin kovin pitkää hetkosta), että voinko rikkoa bloggaaja-bloggaaja-illuusiota, mutta ehkä se meni ihan hyvin näin. Kiva että saitte myytyä, oli kyllä sen verta kivaa kamaa ettei ihme.

    VastaaPoista
  3. <3 <3 <3 hei mäkin haluun nähdä sua ja peetaa huomenna murrr!!

    VastaaPoista
  4. Peeta: aijaa, harmi ! mut ehkä ihan tarpeeseen tuli se uni sit :--D ja kiitos, ihastelin sitä Emilian kasasta ja hamstrasin itselleni tilaisuuden tullen hihii

    Henriikka: oli kyl mukavaa nähdä kasvokkain :)ja mun silmissä vastasit kyllä tyttöä, jonka blogia oon lukenut, yhtä hauska & kiva olet !

    emilia: no tuu sieki ihmeessä viettää tyttöjen sunnuntai-iltapäivää murunen <3 eiköhän me vaik mitä kivaa keksitä :)

    VastaaPoista
  5. Aww mikä tatska! :D Mä olisin voinut ostaa teiltä noin niinku suunnilleen kaiken, jos olis ollu käteistä vielä tarpeeks :-)

    VastaaPoista
  6. AnsQ: hehee :---) voi hitsi, Emilialla oli kyllä kaikkea ihanaa ! mulla oli paljon jämemmät tavarat :D

    Milla: kiitti kiitti :>

    VastaaPoista
  7. Aaaw =) Mua harmittaa kun nukuin pommiin ja heräsin vasta joskus klo. 13 ja en sit viittinyt enää tulla. No seuraavalla kerralla parempi tuuri. Lauantai aamu herääminen on kyl vaan niin vaikeeta ;)

    VastaaPoista
  8. mullekin on käynyt noin monta kertaa :--D mutta ehkäpä se on ihan hyvä säästää vaik kirppis onkin kyseessä <;

    VastaaPoista

miau ♥