sunnuntai 14. elokuuta 2011

When you know that my heart is in a pretty disorder and you should know that in my heart you fill every corner

Ihan ekana: Iso kiitos kaikille arvontaan osallistuneille, oon tippa silmässä ja hymy huulilla lukenut teijjän vastauksianne :'--) Jos voisin, laittaisin teille kaikille korvikset ! Ja voihan olla, että lahjoitan niitä useemmat, we'll see.... ;>

Mulla oli tänään askartelutarvikkeet mukana junassa ja työskentelyhytissä sainkin aikaiseksi kahdet uudet korvikset ja yhden kaulakorun valmiiksi. Nyt oon siis väsänny viidet korvisparit ja yhden sulkariipuksen, ja hieman on alkanut kyteä ajatus, että alkaisin pienimuotoisesti myymään noita, kun niin moni on siihen kannustanut. Suunnittelin ainakin Kallion pihakirpulla myyväni muutamat kappaleet nuita :---)

 ¨ 
Ihanaa oli päästä kotikotiin illalla. Oon ollut superväsynyt ja -darrainen pari päivää putkeen, mutta jospa huomenna alkais helpottaa. Mulla on kympiltä aika luottokampaajalle, joka laittaa mun tukkaan enemmän raitoja, tällä kertaa koko tukkaan. Myös pikkasen latvoi pitää pätkästä ja keventää hieman, mutta eiköhän lopputuloksesta tuu aika jees :) Hyvää yötä muruset!
Today on a train I made two feather earrings + chain thing. It's good to be at home.

15 kommenttia:

  1. upeita! täällä on ainakii yks ostaja

    VastaaPoista
  2. Ihaniiia!^^ Todellakin kannattaa ruveta pienimuotoisesti kauppaamaan.. monilla on omia etsy-putiikkejakin!


    xx indie by heart

    VastaaPoista
  3. hihii, pitäis aina tehdä tietyn kokosii satseja sen perusteella miten paljon aikaa on :---)

    VastaaPoista
  4. no problem, I love your blog <3 so inspiring!
    And if you ever want to sell one of the shorts, tell me I would buy them all!

    VastaaPoista
  5. Hanna sun on pakko pistää mulle sivuun tollaset ruskeista ja raidallisista sulista kyhätyt tai kuolen. =)))

    VastaaPoista
  6. thank you so much ♥ actually my sister has done all of them DIY shorts <:

    VastaaPoista
  7. Hitto, miten upeita on nuo korut!

    : )))

    VastaaPoista
  8. mun teki kauheesti mieli tulla suosittelemaan sulle yhtä upeeta elokuvaa! semmonen ku 'white oleander, ootko kattonut? oon aika varma et rakastuisit siihen. katso!

    VastaaPoista
  9. Peeta: tottakaiii :---) ! mielelläni, ne on kyl kiva yhdistelmä.

    Eppu: Veera tilas jo yhdet, haluut sie kans <; ?

    Enya: En oo ! Nimi kuullostaa tutulle, pitääkin katsoa se :----) ja kiitos ihanainen, kun suosittelit ! ♥

    VastaaPoista
  10. Noin on kyllä niin upeita! Itsekin ostaminen kutkuttaisi jos päädyt myymään enempi. :--)

    VastaaPoista
  11. hihi, kato se oikeesti : )

    mulla olis vaik mitä suositeltavaa! pakko mainita vielä Lilja 4-ever, ootko sen nähny? :>

    ♥: enya

    VastaaPoista
  12. Anonyymi: jeee, kivaa tietää :---) miun pitäskin arvonnan jälkeen kartoittaa, miten paljon olis kysyntää.

    Enu: en oo sitäkää ! vitsit, mulla ei tuu syksyllä tylsää, jos tätä vauhtii löytyy hyviä leffoja :---) kiitos taas ♥

    VastaaPoista
  13. myy mulle kans! superhienoja nuo kaikki :)

    VastaaPoista
  14. myyn sulle kans ! :---D kivaa, että tykkäilet !

    VastaaPoista

miau ♥