keskiviikko 24. elokuuta 2011

Huomenna myynnissä


Pahoittelen kuvia, ei ollut enää aikaa / jaksamista alkaa kuvailemaan puol kympiltä lenkin jälkeen. Kirppiskasassa on kyllä kivoja juttuja, sen lupaan. Huomenna oon siis Kallion Puistokirppiksellä myymässä, jos joku ei ole miljoonaa mainostusta asiasta huomannut. Mulle saa tulla sanomaan moi :----) Nökötän siellä varmaan suurimman osan ajasta yksinäni.Tänään oli eka koulupäivä, palloilin koko päivän kofeiinitärinöissä, vaikka en ollut juonut kahvia. Oli hauskaa nähdä ihmisiä kesän jälkeen ja tutustua pikaisesti muutamaan uuteen tyttöön meidän luokalla. Koulu ei anna armoa, meillä on heti kaksi erillistä ryhmätyötä, joista toinen on helvetillinen seminaarityö. Vaikka stressi iski heti kaikille, se on mulla huomattavasti pienempi, kun olin kerrankin aloittanut ajoissa ja sain tänään seminaarihommista oman osuuteni väännettyä. Toivottavasti toisilla olisi pehmeämpi lasku koulun penkille ^______^

Here's some stuff I'm going to sell at Kallio park fleamarket tomorrow afternoon.

6 kommenttia:

  1. huomenna varmasti törmätään! itekki kelasin tulla myymään jotakin jos saan vaa kamat raahattua täältä idästä :D

    VastaaPoista
  2. jee kivaa ! toivottavasti pääsen kiertelemään huomen :---)

    VastaaPoista
  3. saara, joka ei jaksa kirjautua25. elokuuta 2011 klo 1.06

    monen aikaan oot menossa tonne alueelle päin, mie voin tulla siun kaveriks jo sillon! :> ja tonkimaan siun kasaa :D

    VastaaPoista
  4. varmaan joskus kahden-kolmen aikaan. Ville lupasi tulla kantoavuksi ja seuraks vähäks aikaa myös :---)

    VastaaPoista
  5. Oon muuten ihan hullun rakastunut niihin mun sulkakorviksiin! Paljon on kehujakin tullut! En malttais ottaa niitä pois edes yöks (: Että kiitos vaan vielä kerran!

    VastaaPoista
  6. voi ihanaa, ole hyvä :----) hyvä että ne sailyi ehjänä, en ollut paketoinut mitenkään hirmu hyvin :D

    VastaaPoista

miau ♥