sunnuntai 14. elokuuta 2011

friday

Olin eilen viettämässä iltaa Peetan kanssa heidän ihanassa Kallio-kaksiossa. Kumottiin kurkkuumme monta kannullista sangriaa ja vedettiin tilliksiä, askarreltiin korviksia ja kalentereiden kansia, höpöteltiin kaikenlaista ja ihasteltiin Lulua, joka on ehkä maailman siistein koira ♥ ! Tehtiin vaihtarit kangaskassin ja sulkakorvisten välillä ja  Yhden maissa suunnattiin Lepakkomieheen, missä kerettiin olla hurjat puoli tuntia, kiitos Kallion baarien fiksujen aukioloaikojen, mutta hauskaa oli :----)
 Lulu ja kana ♥
Pääkallo kassi pääsi heti mukaan actioniin Flowssa ! Ehdin rypistellä sen heti laukkuun tungettuani :D
  Kuvasaldo jäi vähäiseksi, mutta multa löytyy ehkä huipuimpia videoita Lulun temppuilusta :---D Seuraava postaus tuleekin olemaan kuvapläjäys Flowsta, jossa päivä oli superhauska, mutta ihan loppuillasta fiilis parhaitten keikkojen jälkeen totaalilässähti.

4 kommenttia:

  1. Jee :D Täytyy tosiaan ottaa uusiks, vaik isommal porukal. Täytyy miettii sitä pusarii, kehtaisko sitä? Sun pitää sendii mulle Lulu-videot jotenki! =)

    VastaaPoista
  2. Hei oli super hauska nähdä teidät, olin itse kyllä aivan liian humalat ja viskibassot päällä että huhu. :D Soitelkaa ens kerralla mulle niin tullaan Tonin kanssa juomaan sangriaa.

    VastaaPoista
  3. Haluun nähä Luluvideon!! Se on niin hurmaava jo kuvienki perusteella :D

    VastaaPoista
  4. Peeta: Jooo ! mulla ois täällä parempi netti, et jopa voisin saada niit laitettua :---) Mietin kans sitä, et olis huippua, mutta miten sen oikei organisoisi hmmm. Joku sellanen open invite vois myös toimii, mut lopputuloksesta ei osais sanoo yhtään mitään :D

    Suvi: Hehaa, oli kyl huippista törmää :) Olin iteki aika humaloissa. Sangriahengaukset tulevaisuudessa kahden ranskiksen kans kuullostais oikein buenolle !

    AnsQ: hii, se on ! katsoo jos sen saisi lähetettyä Peetalle tai sit jos mie saisin upittua jonkun niistä tänne :--)

    VastaaPoista

miau ♥