tiistai 21. kesäkuuta 2011

padapappapaa I'm lovin' it

Oon aivan fiiliksissä uusista ostoksista ♥!
Eppu innostui kuvailemaan rakennuskehikoita sillä aikaa kun vaihdoin vaatteita kellarissa vain huomatakseni, että mulla oli väärät sortsit jalassa, jotka vain paljasti mahamakkarat. Joten en ehkä tule kuitenkaan käyttämään noita paitoja yhdessä, vaikka ei lopputulos olekaan ihan katastrofi.
Mutta voi argh, ei voi olla totta ettei mulla ole vieläkään merkkiä rusketuksesta. Naamassa on kyllä väriä, mutta koko muu kroppa onkin kuin kloritilla valkaistu. Ehkä alennun läträämään taas tänä kesänä itseruskettavalla.

I'm so happy about my founds from H&M. I just love them

8 kommenttia:

  1. Siis toi reikäselkä on aivan täydellinenn! Oon katellu tota hennesillä mutta en osannu kuvitella että se on noin hyvä päälläkin. Pitää lisätä ostoslistaan..:p

    VastaaPoista
  2. Oho se onkin mekko tai tunika tai mikälie mutta upee silti oivoi(:

    VastaaPoista
  3. AnsQ: kiitti ! noita oli ainakin vielä Forumin henkassa :--)

    diibe: :) !

    VastaaPoista
  4. Salainen aseeni: baby oil :D Kävelin ekan päivän ROomassa jalat öljyssä ja nyt on shortsien rajat sitten....... Mutta tuli ruskeat koivet ;D Ja ihanaihana tuo HM selkäaukkotöttöröö!

    VastaaPoista
  5. onpa ihana mekko tosiaan, ja hyvät kuvat! en tiedä onko vika mun netissä vai bloggerissa vai missä, mutta näistä kuvista jää puolet silleen harmaiks? tosi kummaa.

    VastaaPoista
  6. Porcelain clouds: Oon itsekin kuullut tästä konstista, mut en olis ikinä uskonu :D ! Kiitti mahtavasta vinkistä, toteutan seuraavan kerran kun meen palvomaan aurinkoa :---)

    Lalalaura: kiitti paljon :--) voi höh, tuntuu että bloggerilla on jotain mua vastaan, kun se on heittäny hintojaki välillä iha väärin, numerot iha mitä sattuu :o

    VastaaPoista

miau ♥