perjantai 4. helmikuuta 2011

when all you wanna feel is gone, go on

Image and video hosting by TinyPic
Lindex 3,95€/kpl, 5€ alennuskupongilla hintaa ei jäänyt hurjasti <:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
knitwear, Seppälä Outlet, 10€ from my mum.
Porukat tuli tänään Helsinkiin. Käytiin syömässä herkkuruokaa, kiertelemässä äitin kanssa kauppoja - iskä venaili tuskastuneena, kahvilla ja kakkujätskeillä ja täyttämässä meidän jääkaappia. Vaikka kaikki vanhemmat ärsyttää tasaisin väliajoin, oon niin onnellinen, et mulla on juuri parhaat iskä ja äippä ♥ 

8 kommenttia:

  1. voi, ootpa kauniina taas! :) <3 kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. ooo mahtavat nuo turbaanipannat ! pitääpäs käydä itsekin kattelee löytyiskö täältäkin päin :)

    VastaaPoista
  3. Annie: voi kiitos ihanainen ♥

    aura hulda maria: käy kurkkaa, mun mielestä noi oli aivan vasta tulleet Lindexiin :)

    VastaaPoista
  4. Oon ettinyt tollasta pantaa jo pienen ikuisuuden, muttei oo tullu missään vastaan. Pitää käydä Lindexissä kurkkailemassa, josko sieltä löytyis vielä mullekin. :)

    VastaaPoista
  5. vio: thank you so much <:

    nne: hii, toivottavasti löydät :-) ne nousee päässä jotenki hassusti, mun pitää pinneillä pistää kiinni.

    VastaaPoista
  6. olet aivan uskomattoman suloinen!

    VastaaPoista
  7. voi kiitos Sara, uskon että sekin tyttö siellä päässä :--)

    VastaaPoista

miau ♥