sunnuntai 13. helmikuuta 2011

tittidii

Sain tällä viikolla muutamat kivat maininnat ihanilta typyiltä Peetalta ja Nelliltä, kiitos paljon ♥

Peeta muisti mua Stylish Blogger-tittelillä, johon kuuluu 7 paljastusta itsestä. Tässäpä tulee:
Image and video hosting by TinyPic
1. Oon hieman sotkuinen ihminen ja kämpässä näkee vaatemytyistä, mistä oon esimerkiksi koulusta tullessa kävellyt. Yritän kyllä joka päivä raivaa jälkeni, mutta vaatteet yleensä päätyy kaapin pohjalle entistä pahempaan myttyyn.
2. En omista silityslautaa - pitäisi kyllä.
3. Mulla on todella pitkä pinna ja oon erittäin kiltti ja ymmärtäväinen tiettyyn pisteeseen asti, mutta sen jälkeen on turha tulla anelemaan, mur.
4. Oon nähnyt koko viikon unia mummoista, JOKA AINOA YÖ.
5. Rakastan lasten piirrettyjä ja animaatioita, Disneyn leffat, Ice Aget ja Muumit on parhautta.
6. Mulla on aina ollut jokin luova harrastus, johon puran tuntoni: oon piirtänyt siitä asti kun kynä pysyi kädessä, teininä kirjoitin paljon runoja ja novelleja, lukiossa soitin kitaraa, tuunasin vaatteita ja askartelin. Tällä hetkellä blogin pitäminen on mulle tietyllä tapaa luovaa toimintaa.
7. Oon ajatusmaailmaltani rauhaa ja rakkautta-ihminen, jokainen saa olla sellainen kuin on. Turhaa kuluttaa aikaa negatiivisiin ajatuksiin toisista ihmisistä.

Multa Stylish blogger kunnian saa Riikka, Iina ja Aura Hulda Maria. :)

Nelliltä puolestaan sain tällaisen kunnian:
Image and video hosting by TinyPic
Milloin aloitit blogisi? Vuosi sitten tammikuussa.
Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee? Lähinnä omaan tyyliin liittyvistä jutuista, inspiroivista asioista, kirppareista ja tuunaamisesta ja yleensäkin jutuista, jotka on lähellä miun sydäntä. Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin? En sanoisi erityisen, mutta oon ehkä keskimääräistä enemmän kirppishenkinen ja tykkään jakaa D.I.Y. ideoita. Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen? Oon pitänyt pienestä asti kiinni tyyliseikoista ja blogeja lukiessani tuli fiilis, että ehkä mulla olisi jotain annettavaa - jos ei muille, niin blogi säilyisi mulle päiväkirjana ja valokuva-albumina <: Mitä haluaisit muuttaa blogissasi? Ulkoasua, en osaa leventää tekstikenttää tai tehdä mitään muutakaan hienouksia, lisäillä muita kuin perusfontteja jne. Ja tietysti olis kivaa parantaa kuvien laatua ja saada otettua vaihtelevampia asukuvia muualla kuin pimeässä sisällä. Mutta juuri nyt oon kyllä aika tyytyväinen tähän :-)

Ja tämän kunnian saa Diibe, Emilia ja Sara :>

5 kommenttia:

miau ♥