torstai 3. helmikuuta 2011

kiki pau - your bedroom

Image and video hosting by TinyPic
Kaivarin Kanuuna
Aamulla suunnattiin Annin kanssa ensimmäisenä Kaivarin Kanuunaan. Mulla oli kori täynnä vaatteita, kaikki tosin vastaavanlaisia kuin jo omistin, hintaluokan ylärajoilla tai huonosti istuvia. Harmittamaan jäi kympin vaalea mekko, joka istui hyvin, mutta päätin kuitenkin jättää ostamatta epäkäytännöllisyyden vuoksi.
Image and video hosting by TinyPic
Lovely dress - in the end I didn't bought it .
Kanuunasta suunnattiin keskustaan katsastaa Helsinki 10n ja Monkin tarjonta. Monkista molemmat ostettiin identtiset kiilakorot, joita aiemmin en ollut löytänyt omassa koossa. Keskustan jälkeen käytiin Töölön Dom-kirpparilla, joka osoittautui tosi kivaksi - ja siellä oli maailman suloisin mopsivanhus ♥ 
Image and video hosting by TinyPic
Tuuliatuu Second hand shop
Domin jälkeen halusin näyttää Annille vielä Kruunuhaasta bongaamani Tuuliatuu second handin. Vastassa oli taas aivan ihana villakoiranen ja hyvä palvelu. Sieltä mukaan tarttui erittäin kiva toppi/minimekko, kumpana sitä sit käytänkään.
Image and video hosting by TinyPic
Dom fleamarket - Filippa K knitwear 2€ (WTF??), lace dress + tray. Monki - wedges. Tuuliatuu Second Hand Shop - the cutest dress.
Image and video hosting by TinyPic
What Anni bought: Kaivarin Kanuuna - Cheap Monday jeans 4€, H&M faux fur coat 15€. H&M - velvet leggins 4,95€. Weekday - college harem pants 10€. Monki - wedges 10€.
Image and video hosting by TinyPic
Rakastuin totaalisesti Filippa K:n neuleeseen, joka oli aivan naurettavan halpa löytö. Tuossa asussa hipsin tänään kuudeksi katsomaan Sofia Coppolan Somewhere, joka oli kyllä hieno leffa - vaikkakin mun pitää katsoa se vielä uudestaan, et pääsen kunnolla sisälle. Elle Fanning oli aivan ihastuttava
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Kaikenkaikkiaan päivä oli erittäin löytörikas eikä rahaakaan mennyt kuin 22,5€. Valtterin kirppiksiä odotellessa :D Mut sieltä ostanki sit hyvin harkiten.

16 kommenttia:

  1. Oi tosi ihana toi toppi/minimekko juttu! söpösöpö. mä ostin sillo joskus henkast tollasen sun skippaaman mekon ja käytetty on...hmmm, kaks kertaa? eli sangen epäkäytännöllinen (mut ehk kesä korjaa). kovin kiva myös toi valkoinen pitsimekko!

    VastaaPoista
  2. sitä miekin just veikkasin, se luultavasti soveltuu vain vähän juhlallisempiin tilaisuuksiin ja kesään nyyh. mut joo, oon kyllä tosi tyytyväinen saaliiseen :-)

    VastaaPoista
  3. On kyllä niin totta, että vaatteet ei todellakaan näytä parhaita puoliaan jos niistä otetaan kuva pelkästään henkarissa roikkumassa :D Tuo Filippa K:n neule ei tosiaan pääse oikeuksiinsa tuossa pikkuhenkarikuvassa, mutta onkin tosi kivan näköinen siulla päällä ja laskeutuu nätisti. Nuo hihatkin on ihanan avonaiset :) Ihania löytöjä!

    VastaaPoista
  4. samaa mieltä ! ja toisaalta monta kertaa oon ihaillut vaatetta kaupan henkarissa ja päällä se on näyttänyt aivan kamalalta :D hii eppu ikävä ääää ♥

    VastaaPoista
  5. Se toimii noinkin päin, kyllä vain : D
    Ouu, miss u too <3

    VastaaPoista
  6. noi kirpparit näyttää niin ihanilta :'-( ja sinä tietenkin ♥

    VastaaPoista
  7. oi vitsi muten kivoja! toi kuppimekko on mun lemppari ja toi sun siskon ostama turkki!

    VastaaPoista
  8. eppu: thihii <3

    Enya: voi tule tyttö Helsinkiin, niin pääset käymään nuissa :--) kiitokseni !

    Eve: kiitos ! se mekko on kyllä melkeimpä miunkin lemppari, vähä avonainen vain :D

    VastaaPoista
  9. Sä tiedät kaikki kivat kirpparit näköjään! Mä oon ihan hukassa, kun vasta muutin Helsinkiin. Oikeestaan oon käyny vaan Valtterissa, koska se on vanha tuttu, haha. Sun pitäis viedä mut johonki kirppiskierrokselle! "katsohan..tässä on tämä Töölön Dom-kirppari, mrnnäänkö sisälle" :D

    VastaaPoista
  10. no ilmoitat vain ajankohdan niin lähden mielellään oppaaksi :D olin miekin aluksi ihan pihalla, et mitä on missäkin. blogeista oon osan bongannu ja ton Domin löysin, kun ajoin ratikalla ohi :D pitää pitää vain silmät auki julkisissa !

    VastaaPoista
  11. Hehe jee, ookei! :D Joo mä yritän pitää ja katella, mutta sitten kun oon ajanu jo ohi, niin en enää löydä sinne :D Teemu sano joskus , että mulla ei ole suuntavaistoa ollenkaan ja se on kyllä totta!

    VastaaPoista
  12. kyllä se siitä :--) mie oon myös aivan surkea suunnistamaan !

    VastaaPoista
  13. Hyviä löytöjä! Ei hitto mikä hattukumee iski tosta kaivarin kanuuna -kuvasta..! Enpä oo koskaan jaksanu raahautua sinne asti kattelemaan vaik se vissiin olis aika hyvä mesta =)

    VastaaPoista
  14. Se on kyllä mahtava paikka ! Ja siellä on kyllä miljoona ihanaa vintagehattua, kannatan käymään :--)

    VastaaPoista

miau ♥