sunnuntai 2. tammikuuta 2011

You just gotta let it go

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
fake leather vest & H&Ms leggins - gift from my sister. black tee - Gina tricot. crusifix - Kaivarin Kanuuna 2nd hand. bracelet - KappAhl.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
<3 from Valinta Kirppis, 2€ (!!!)
Image and video hosting by TinyPic
Anttila, 2/10€. The color which I'm going to dye my hair is a bit more reddish than my current haircolor. Hopefully it doesn't turn my hair red :D

Uuden vuoden johdosta heräsin tänään kahdeltatoista sekavan yön jälkeen. Lähdettiin tunnin sisällä siitä keskustaan Annin ja äipän kans kirppistelemään, Emman kans kahville ja "katselemaan Annille puhelinta". Neiti odottikin mua sit Gigantissa ja yllätyksenä käski valita ihan minkä puhelimen tahansa köyhälle isosiskolle. Se oli kyllästyny mun "oota, ei kuulu *hakkaa kännykkää seinään*, oota, no nyt kuuluu vähä ! eiku äää, mie laitan kyl nyt kaiuttimen.."-vastaamisiin ja iskän avustamana päätti ostaa mulle uuden luurin synttärilahjaks. Se yritti saada mua valitsemaan tyylikkäitä kosketusnäytöllisiä tai kommunikaattoripuhelimia, kun mie katkeroituneena kännyköihin katselin vain mummomalleja, sillä mun käytössä kolme viimeisintä Nokiaa oli levinnyt käsiin alle vuoden jälkeen. Tällä hetkellä mulle riittää, et kaiutin, mikki ja viestit toimii eikä kännykkä sekoo heti, kun yritän siirtää numeroita sim-kortille. Nyt mulla onkin sit kunnon metsuripuhelin, SAMSUNG, joka ei hajoo vaik heittää seinään tai tiputtaa vessanpönttöön. Tyylille kuitenkin uskollisena oon nyt tuijottanut sitä surullisena ja oottanut, että sammakosta tulisi prinssi tai et saisin edes siihen mahtumaan Queens of the Stoneagen Go with the Flown soittoääneksi :---( Puhelimen vaihto on mun mielestä jotenkin aina järjettömän surullista, tuntuu kuin alottais uuden vaiheen elämästä kun entiseen jää kaikki naurattaneet ja itkettäneet viestit, kuvat ja lempparimusa.

Mut pahoittelut puhelintilityksestä :D Mitä pidätte uusimmasta kirppislöydöstä? Sekin on hieman sammakko vielä, mut saksien ja ompelukoneen avulla aion taikoo siit mun lempparitakin. Meinasin lyhentää sitä reippaasti sekä pussittaa tai kaventaa, mutta olisko teillä ehdotuksia mitä tuolle voisi keksiä ?

I found an awesome jacket from fleamarket. Or it's not awesome yet but I'm going to make it great :D

9 kommenttia:

  1. Oon samaa mieltä, että uuden kännykän ostaminen on jotenki tosi vaikeeta, kun ei haluttais luopua vanhasta. :( Edellisestä kännykästä luopuminen oli erityisen tuskallista, koska sinne jäi kaikki ihanat viestit, joita olin poikaystävältä seurustelun alkuaikoina saanut. :(

    VastaaPoista
  2. No, jos tuota hiusväripakettia katsoo, niin sen värikoodi on 660. Ensimmäinen kutonen meinaa tummuusastetta ja seuraava meinaa sävyä. Kutonen tarkoittaa hiusväreissä punaista. Viimeinen numero, eli nolla, on vivahde, jota ei tuossa värissä siis ole. Eli värinä on tasan punainen, eli saat tuolla luultavasti aika punaisen tukan.

    VastaaPoista
  3. nne: mulla myös meinas itku päästä, kun pari vuotta sitten kännykkä hajos ja sinne meni kaikki ne ihastumisvaiheen viestit. viestimuisti on kuitenki vähä kuin päiväkirja (:

    Anonyymi: kiitos, pelastit mut just totaaliselta katastrofilta ! rupesin nimittäin sun kommenttien parusteella selaamaan netistä tuloksia ja monen tytön tukka oli MUSTANPUNAINEN, mikä on mun listalla ehdoton nou. oon siitä tyhmä, et luotan kauppojen hiustupsuihin ja etsin nimenomaan omaa väriä vastaavaa punertavaa. pitää laittaa paketit eteenpäin.

    ROSA: voi kiitos :))

    VastaaPoista
  4. Mikä toi valinta kirppis on? Missä?
    totaally love your blog <3

    VastaaPoista
  5. Voi kiitos paljon, ihana kuulla <3 Valintakirppis on Joensuussa sijaitseva kirpputorihalli, josta oon tehnyt kaikkien aikojen parhaat löydöt :) Kannatan ehdottomasti käymään, jos joskus pistäydyt itärajalla !

    VastaaPoista
  6. Hyvä että kommentistani oli apua :D. Ja tosiaan etenkin nuo 10 minuutin värit tuppaavat syystä tai toisesta vetämään värin hirveän tummaksi, joskus sain esim. vaaleanruskealla 10 minuutin värillä mustan tukan... argh.

    T. se aikaisempi anonyymi!

    VastaaPoista
  7. Annie: kiitos typy <3

    Anonyymi: Todellakin auttoi, mie olisin saanut halvauksen ja ajanut itseni mieluummin kaljuks kuin kulkenut punamustassa tukassa :D Ihan hirveetä, et tuommosia värejä ees myydään ! Kiitos vielä :)

    VastaaPoista

miau ♥