torstai 27. tammikuuta 2011

There is another world.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
biker - H&M, gift from my awesome sister. top - Monki. wedges - Dinsko. bag - 2nd hand.
Olipa aivan huippu ilta ihanan tyttösen seurassa ! Käytiin Emilian () kanssa teellä Nollassa, minä ekaa kertaa elämässäni, ja tykkäsin kovasti paikasta. Suunnataan sinne myös lauantaina DJ settien merkeissä, joten näkeepä sitten toisenkin puolen <:  Vaikka tutustun helposti ihmisiin ja tuun toimeen melkeimpä kaikkien kanssa, niin pakko myöntää että harvemmin kuitenkaan kolahtaa. Emilian kohdalla kuitenkin kolahti ja oon todella onnellinen, että tutustuin tähän upeaan tyttöön !

Mua unettaa, vihaan seiskalta heräämistä ja aamujäykkyyttä, mut en silti malttais mennä nukkumaan. Päässä soi the Smiths ja toivonkin, et Morrissey istuis mun sängyn laidalla ja laulais mut uneen. Aaaaa.

EDIT: Ai mulla on kyllä maailman ihanin poikaystävä. Koulusta tultuani ryntäsin ekana vessaan, niinkuin aina tapaan tehdä vesipullon mukana kiikuttamisen vuoksi.. Ja siellä odottikin uusin Trendi, jota olin joka kerta kaupassa ollessa hypistellyt, kiikuttanut kassalle ja kantanut takaisin. Kuka nainen haluaa enää kukkia, kun mies osaa ostaa sulle Trendin ! Iso sydän.

I had the best time with lovely Emilia while having teas at Nolla. I'm glad that there are people like her :--) Now I'm listening the Smiths wishing that Morrissey appears next to my bed and sings me to sleep


7 kommenttia:

  1. Ooi, kiva yllätys varmasti. :)

    VastaaPoista
  2. Nanne: oli kyl riemastuttava :--)

    Kim Loraine: oh thanks <:

    VastaaPoista
  3. Really like your outfit :)


    If you like, check out my blog:
    http://xoxopinkky.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Miks meijän veeseessä ei oo trendiä mua varten. Teemun pitäs kyllä ryhdistäytyä tässä hommassa!

    VastaaPoista
  5. Voit vinkkaa, et "iikvähäsöpöö, yhen tytön poikakaveri oli salaa ostanu sille trendin, IHANAAAA" :D

    VastaaPoista

miau ♥