lauantai 29. tammikuuta 2011

Terrible love

Oon ollut tänään jostain syystä lannistunut kuin nurkkaan viskattu rätti, vaikka ei oo mitään syytäkään. Anatomia kakkosen perusteella tää on varmaan naisten ah niin ihanaa hormoniheilahtelua, joskus olis vaan niin helpompi olla mies. Iltaa ootan kuitenkin innolla ! Päätin, että valkoinen pörrötakki kuuluu asukokonaisuuteen, vaikkakin oli erittäin tuskaista löytää siihen sopivia vaatteita. Sain aikaiseksi kaksi asua, joista eka on ehdottomasti parempi. Toisissa kuvissa, Annin sanoin, mun ryhti on kuin Quasimodolla ja mun pitäisikin oppia, ettei kaksi takkia päällekäin näytä muulta kuin superharteikkaalta. Nyt pitäis lähtee viideksi Laran kanssa käymään kaffella ja mua hermostuttaakin, et mitenkähän saan väännettyä ulos ymmärrettävää englantia :D Ehkä hymylläkin pääsee pitkälle.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
if there are some questions about these outfits just ask, I have no time to write where I have bought these :D
Herkkujen vähentäminen on alkanut toimia, kun oon ruvennut juomaan pirtelöitä ja tekemään hedelmäsorbetteja namii.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

13 kommenttia:

  1. ohh yummy. that looks really good.

    VastaaPoista
  2. mäkin oon ollut tänään ihan omituinen. normaalisti oon ollu ihan erilainen, sellanen tosi pirtee. no, toivottavasti menee pian ohi :o <3 nätti!

    VastaaPoista
  3. Cylia: It was <: !

    Annie: voi kiitos, toivottavasti siekin piristyt :--)

    Eve: ne on kyl nameja !

    mb: thank you so much :)

    VastaaPoista
  4. mulla on ollu täs jo varmaan kolme päivää iha outo olo. Syykin siihen varmaan löytyy yötöistä ja kännisten ihmisten kattomisesta siellä : DD mutta heii ois kiva jos pistäisit tänne pirtelö ja sorbetti ohjeet :)

    VastaaPoista
  5. hedelmät mmm pirtelöt mmm ♥

    VastaaPoista
  6. nice look, love everything
    catch my blog soon :)

    VastaaPoista
  7. Eve: voii, se kuullostaa aika rankalle >: ihminen on kuitenkin pitkälti päiväihminen ja jos yöt menee töissä niin ainakin mulle vaikuttais vahvasti. toivottavasti fiilis paranee :) laitan pirtelöiden ja sorbettien ohjeet seuraavaan postaukseen, ne on kyl helppoja herkkuja !

    Enya: omnomnom <3

    VastaaPoista
  8. UP WORLD KC: thank you so much ! I will check your blog soon <:

    VastaaPoista
  9. voi miten kaunis tuo eka kuvapari <3
    JA KERRO, miten tehdään hedelmäsorbettia ite ??!?

    VastaaPoista
  10. ihana takki, ja tää blogi!:)))

    VastaaPoista
  11. NELLI: kiitos paljon <: voisin ymppää johonki postaukseen ohjeen, mutta 1. valkkaat lempparihedelmät 2. soseutat ne 3. laitat pakkaseen jäätymään siihen asti et koostumus on sorbettimaista. Itsehän jäädytin sen umpeen ja sit piti antaa sulaa ennen ku pysty syömää :D

    Sara: voi kiitoksia :--)

    VastaaPoista

miau ♥