maanantai 3. tammikuuta 2011

She only loved two things: the first was her dark long hair, the second how easily she could cut it off. And feel nothing.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Oon täs tunnin pakannut ja mietin, että pitäis varmaan pakata kamelikin mukaan. On jotenkin todella haikea fiilis lähtee kotoo, parissa viikossa kun on ehtinyt taas tottua tähän elämään ja kun Helsingissäkään ei oo Villee odottamassa. Onneks Kirsi tulee mua vastaan kameliksi ja yökylään ! Vaikka kiirettä on pitänyt, niin oon ihmeen paljon voinut viettää aikaa ihan rauhassa. Yksin, omassa huoneessa kuunnellen musiikkia, katsoen sarjoja, soitellen kielipuolista kitaraa tai lukien kirjoja myöhälle yöhön. Rakastan ihmisiä ja oon seurallinen, mutta asuttua koko syksy kolmestaan kissan ja miehen kanssa yksiössä omantilan arvon on oppinut ymmärtämään. Eniten varmaan täältä ikävöinkin tätä mun yläkerran rauhaa, jonne oon teinistä asti eristäytynyt sillon kun on huvittanut. En oo pitkään aikaan soittanut tai kirjoittanut, mutta täällä ollessa mulla tuli siihen pakottava tarve. Oon miettinyt kauan miksi oon ollut niin lukossa luovuuden suhteen ja ratkaisu löytyikin täällä ollessa. Ei siinä, mulla on ihanin poikaystävä ja huiput kaverit, mut välillä tarvii sulkee koko maailma ulkopuolelle.

Huomenna Helsinkiin, ikävä tulee sua Joensuu <3

14 kommenttia:

  1. Oijoi, (500) days of Summer on ihana elokuva, katoin sen just toissapäivänä (: Ja tosi hassua, kattelen just kuvia kyseisestä leffasta, ja sitten sä lätkäset tällaisella otsikolla varustetun postauksen.

    VastaaPoista
  2. Se on ihan mielettömän ihana leffa :) Mie kuuntelin tänään repeatilla sen soundtrackia, rakastan niitä biisejä<3 Toi lause jäi kyl mieleen erityisen vaikuttavana.

    VastaaPoista
  3. Ihana toi hattu noissa kuvissa!
    Näyttää tosi muhkealta. ^^

    VastaaPoista
  4. Kiitos, se on kyl aika muhkea :D ja lämmin !

    VastaaPoista
  5. meilläkin tulee sinuu ikävä ♥ kirsille myös iksuhaleja!

    VastaaPoista
  6. mistäs muualtakaan otsikko ;) en oo livenä kuullu koskaan mut levy on ainaki ihana!! ::D <3

    VastaaPoista
  7. saara: kerron, silläki kova ikävä kaikkia :< toivottavasti nähään pian muruset ♥ !

    Frii: Hihii, ne on niin huippuhassuja ♥ Ilosaarirockissa ovat olleet melkeinpä vakkariesiintyjiä :)

    VastaaPoista
  8. kuinka hyvältä tuo karvahattu näyttää sun päässä?! ei voi käsittää!

    VastaaPoista
  9. ai kiitti, tykkään siitä kovasti ! :--) se sopii mun mielestä vielä paremmin mun mustatukkaisen siskon päähän, on enempi sävyeroa :D

    VastaaPoista
  10. ihan samaa mieltä tosta PUFFYsta! en tiedä miks, mutta aasialainen jne. muoti on vaan niin törkeen siistin näköstä.. ehkä mun täytyis muuttaa pois täältä : D
    tää sun hiustenväri on ihana : )

    VastaaPoista
  11. Mie tykkään aasialaisten suunnittelijoinen graafisuudesta ja veistoksellisuudesta, ne osaa törkeen hyvin muotoilla vaatetta ! :)) Ja kiitos ! Tänään koittaa valinnan vaikeus pysynkö tossa vielä.

    VastaaPoista
  12. oi, sul on tosi kiva blogi ja tyyli! :)

    VastaaPoista

miau ♥