maanantai 3. tammikuuta 2011

RÖD

Kiitos avuliaan anonyymin en makaa sykkyrässä sängyssä ja itke pilattua tukkaani. Meinasin värjätä eilen hiukseni Coloristen 10 minuutin värin sävyllä 660, mutta onneks olin liian väsynyt hommaan. Aamulla lukiessa kommenttia kyseisestä sävystä aloin mielenkiinnosta selata netistä värjäyksen lopputuloksia ja koinkin pienoisen järkytyksen. Lopputulos väristä oli punaisenmusta tukka. Hyväuskoisena oon tähän asti luottanut kauppojen hiustupsuihin, jotka ovat antaneet yleensä suunnilleen samanlaisen sävyn kuin kuvassakin. Toisaalta oonkin värjännyt ihan perusruskealla.

Värit menevät lahjoitukseen ja mulla taitaakin olla edessä kampaajareissu, jos en sit tyydy edelleenkin tähän perusruskeaan tukkaan. Koskapa oon kotona pelkkää tyveä värjännyt niin tukka on aika liukuvärjätty latvojen haalistuttua, jotka vastaavat väriltään tota toisen kollaasin Hilary Duffin ekaa tukkaa. Jostain syystä punertava tukka kiehtoisi mua kovasti, juuri tuollainen oikean alakulman kuparinsävy.

REDDISH
Image and video hosting by TinyPic
from here

OR CARAMEL BROWN ?
 Image and video hosting by TinyPic
and here 

Image and video hosting by TinyPic

Cosette Munchin
Image and video hosting by TinyPic
ja Ebba Zingmarkin päässä punainen näyttää mielettömän hyvältä, mikä ei kuitenkaan takaa, että väri sopisi mun kaltaiselle punastelijalle ollenkaan. Ehkä tyydyn vain ihailemaan kauempaa enkä marssi seuraavan kerran kampaajalta samannäköisenä kuin olin ala-asteella.

I have a tiny hair crush to red <3 


EDIT: Kovasti muuten auttaisi, jos voisitte jakaa kokemuksia kotiväreistä, esimerkiksi millä mahdollisesti voisi päästä johonkin noista ihanneväreistä :))

19 kommenttia:

  1. REDDISH !!!!!!!!!!!!!! aivan ihania!

    VastaaPoista
  2. mä en luota ollenkaa kotiväreihin. Pelottais et mun hiukset näyttää sen jälkeen keltasilta ja sit hävettäis :D Mun mielestä noi ensimmäinen ja toinen väri vois sopia sulle. :)

    VastaaPoista
  3. love the red.xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    VastaaPoista
  4. sophie: miunkin mielestä ! kuumottelen kovasti punertavaa tukkaa, vaikka poikaystävä onkin sitä mieltä et punanen on ankee. tyhmä mies :|

    Eve: njoo, en miekään luottais jos kampaajat olis vähän edullisempia :D kiitos, noi olis kyl pehmee lasku punertampaan !

    Alina A. : me too <3

    VastaaPoista
  5. oi toi vika, jumaloin! ja tokavika kans, mahtia♥

    VastaaPoista
  6. RED!!!! I´ve got the hair crush too, but from blond to red it´s so hard :D

    VastaaPoista
  7. Enya: On kyllä ihan sairaan upeet hiukset upeilla naisilla <3

    Lara - Elain: I definitely love the red - but my boyfriend doesn't like it at all. Maybe I'll do some compromising :D

    VastaaPoista
  8. Mikäli sulla on tällä hetkellä tummempi tukka kuin haluamassasi lopputuloksessa, kaupan perusvärin laittaminen päähän johtanee vaan punertavaan juurikasvuun. Niin kävi itselleni viime talvena, eikä haluamaani vaaleanruskeaa sävyä saanut ilman värinpoistoa. Eli suosittelen kampaamokäyntiä! :)

    VastaaPoista
  9. taitaa olla aika totta, mullekin kerran jonkun värin kans kävi noin. mie vaan oon niin peter pan-lapsi, et luulen et kun tarpeeks paljon toivoo tiettyä lopputulosta niin se toive toteutuu :D

    VastaaPoista
  10. kupari ja punertavan eri sävyt on parhaimpia, edelleen ^^
    itte oon värjäilly schwarzkopf liven punaisella ja tykkään kyllä, mutta tosiasiahan on, että Liven värit tykkää haalistua nopeaa. muutenkin punanen on vaikea väri : ( mutta kyllä se tästä, ei oo punasta voittanutta! ^^

    VastaaPoista
  11. Vaikee sitä taitaa olla kyllä saada haalistumasta, mut toisaalta se pätee moneen muuhunkin väriin :) Keskiviikkona värjäillään kaverin kans hiuksia, mun pitäisi väri löytää siihen mennes. Katsotaan mitä tulee !

    VastaaPoista
  12. niin totta : ) musta olis ehkä helpoin, mä luulen, paitsi sitten ei oo kiva jos on ihan vaalea juurikasvu : D kunpa oliskin pitkät hiukset niin varmasti koittaisin mustaks : )

    josset sitten jotain raitaa laittais? mulla on joskus ollu jotkut ruskeat ja alla kaks paksumpaa raitaa blondia, oli ihan kiva : ) kaikkea voi keksiä ^^

    VastaaPoista
  13. Mie oon raitoi miettinyt, mut ehkä kesempänä sit. Haluisin sillä saada vähä vaaleemman ja vivahteikkaamman ruskeen :) Mutta pitää mun viel miettiä! Oon kuitenki loppujen lopuks niin tylsä et yleensä sit pysyn vanhassa, kun en uskalla :D

    VastaaPoista
  14. kampaamoista saa miljoona kertaa parempia hiusvärejä vain parilla lisäeurolla =) itte tykkään vaihella tätä väriä, vaikka oon yleensä aina brunette niiiiiiiin laitoinpa punasta päähän ja kannatti oikiasti vaikkei ois ikinä uskonu! niin mikset sieki kokkeile ;--)

    VastaaPoista
  15. juu kesällä ne on tosi jees : )
    : D voi eii, sun täytyy nyt rikkoa sun vanhat tavat ja repästä : DD

    VastaaPoista
  16. Jenna: Hyvä vinkki ! Voisin käydä kurkkaa jostain kampaamoliikkeestäkin <: ehkä miun pitäiskin kokkeilla !

    catti: ÄÄ, taitaa olla kyl totta :D

    VastaaPoista
  17. punaset hiukset olis niin ihanat...<3 Jos vaan uskaltaisi :D

    VastaaPoista
  18. Emilia: Olis kyllä :))! Se on kyl semmonen väri, et itse pelkäisin kyllästyväni siihen liian nopeeta jos se ei oliskaan iha täydellisesti sopiva :D

    catti: :D

    VastaaPoista

miau ♥