torstai 20. tammikuuta 2011

More pics

AAAAAAAAAAAA !!! Oonko liekeissä ?? Foo Fighters tulee Suomeen, Helsinkiin, 26.6.2011 ! Todellakin menen katsomaan :---) Meinasin lentää pyllylleen crosstraineristä, kun salilla ollessa radiosta kuului kyseinen ilmoitus. Ville on tästä yhtä innostunut kuin minä potenssiin miljoona, joten voitte kuvitella et ollaan fiilistelty :D

Mut tässä ois pieni lisäkuvapostaus, sekailaisia kuvia vuosien varrelta. Loput kuvatoiveet postailen paremmalla ajalla <:

hanna 18v
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
perhe/lapsuuskuvat:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
poikaystävä
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
kille (?)
Image and video hosting by TinyPic
vanhojentanssi kuvia+mekko
Image and video hosting by TinyPic
Jostain syystä mulla ei ole vanhojen tansseista parempaa kuvaa, porukoilta löytyy varmaan joku. Koko tanssit oli aika kurjat, pari ja fiilis. En ottais uudestaan :D
penkkari asu
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

14 kommenttia:

  1. ooo, noi vaateet hiukset sopii sulle törkeen hyvin!

    VastaaPoista
  2. hahaa wanhat on mulla just edessa :D toivotaan ettei tuu jarin hurjaa.. noin padee kampaust mulle ei kyl tuu ku teen itte .... ;P (hyva et saan ite hiukset ponnarille) ihana postaus <3

    VastaaPoista
  3. emilia: whii, oli ne kyl aika kivat ! mulla on kyl noita raidoilla vaalennettuja ekoja hiuksia ikävä :<

    Frii: Kiitos ! Teet muutamat harjoituskampaukset, niin varmasti tulee kiva tukka :> mie en tykänny mun kampauksestakaan, oli ihan plääh.

    VastaaPoista
  4. hhii vähän kivoja nää <3 noi blondit kyllä sopii sulle!

    VastaaPoista
  5. vitsit tuo toine kuva pisti niin silmään,aivan huippu ja nuo kitarat ja vinyylit,ahh! :--D

    VastaaPoista
  6. Noi ekat hiukset on superihanat. Mut on ne nykyäänkin :> Hiaano pyllykuva!

    VastaaPoista
  7. oi noi vaaleet hiusset on upiat :--) ei silti, upea olet edelleenkin ♥

    VastaaPoista
  8. Eve: Hihii kiitos <3 äää, oon alkanu ikävöimään niitä kyllä :|

    Milka: heha, olin enempi rokkityttönen tuolloin, soittelin kitaraa ja kuuntelin paljon vanhoja rokkiklassikoita :) ikävä niitä aikoja ja tuota huonetta ! voisin tarttua kitaraan pitkästä aikaa.

    AnsQ: Noi ekan kuvan hiukset onki miun lempparit, semmoset luonnollisen vaaleet :-) Hahh, Annin kans vedettiin pienenä aina iltashowt porukoille !

    Enya: Voi kiitos <3

    VastaaPoista
  9. Voi eikä toi pyllykuva, ihanat! :D

    VastaaPoista
  10. Voi sä oot kyllä joku ihme sekasikiö! Kaikki hiusvärit, tyylit, kaikki mätsää koska vaan. Me loves!

    VastaaPoista
  11. Hii, oon kameleontti :D Ennen kuin kokeilin olin ihan varma ettei ruskea sovi mulle. Kiitos paljon !

    VastaaPoista
  12. No joo, kivempi nimitys se XD sopii sopii ^^

    VastaaPoista

miau ♥