maanantai 31. tammikuuta 2011

Inspiration

Oon vieläkin ihan innoissani mun tekemästä takkilöydöstä :---) Ryppyjä aiheuttaa kuitenkin mun vaatekaapin sisällön yhdistäminen takkiin ja oonkin kaivanut lukemieni blogien kätköistä muutamia inspiskuvia:

Image and video hosting by TinyPic
Summerlisten
Image and video hosting by TinyPic
emily
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Mademoiselle Economist
Tykkään kaikista näistä tavoista yhdistellä pörrötakkia, olis vaan ihanaa jos ulkona olis sen verran lämmintä etten heti kurkkukipuilis vastaavissa asukokonaisuuksissa. Huomasin jo eilen aamulla lauantaisen asuvalintani olleen pikkasen liian viima-altis ja Anni kysyikin puhelimessa, et olinko alkanut polttamaan. Mut köhinkin eilisen kuin COPD-potilas. Tänään on ollut kiva kiva päivä ! Ville haki Foon liput Tiketistä whii, tulis jo kesä ♥ Alettiin katsoa the Prisoner-sarjaa, josta mulla on yhtä kovat odotukset kuin Twin Peaksista. Huomen on onneks vapaata, et voin nukkuu pitkään ja valvoo myöhään. Mulla on viikon päästä eka harjoittelu päivä ohi, pakko myöntää et pikkuhiljaa alkaa jännittää. Voi käydä hyvinkin niin, et blogilla on edessä hiljaisemmat ajat kun hiihtelen harkkaan kollareissa ja naama luomuna, mutta palaan kyllä entiseen postausvauhtiin harkan jälkeen. JOS siis niin käy.
Image and video hosting by TinyPic
Ville fetch our tickets to Foo Fighter's gig on summer yay !

Eilen viihdytin itseäni katsomalla Ice Age kakkosen ja muita söpöjä Youtube-videoita ♥

I found some inspiration pictures about how-to-use-fluffy-coat. Just love those girls' styles !

11 kommenttia:

  1. Ice ageee<3 Mäkin voisin ottaa tollasen karvatakin, mutta mistä niitä saa? :o

    VastaaPoista
  2. emilia: iiih, oisit nähny kun kikatin yksinään lattialle tehdyssä pesässä :D

    AnsQ: Ice Age on paras ! Mun takki on 2nd hand löytö, mutta alunperin Mangosta. Blogeissa oon bongannu Zaran karvaversioita joka paikassa, mut IRL en oo niihin törmänny :o

    VastaaPoista
  3. oooh, mä niiiin haluaisin mennä katsomaan FF:ia !!!

    VastaaPoista
  4. kantsii, se on varmasti iha mieletön keikka :))

    VastaaPoista
  5. love oyur blog!!

    www.catssac.com

    VastaaPoista
  6. meitsikiiiiin tulossa kattooo foo figterssii!! cant waittttt:):)

    VastaaPoista

miau ♥