maanantai 18. lokakuuta 2010

the xx - crystalised

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Tääkin asu on viikonlopulta, päällä uusimpia ostoksia nahkahanskat, haaremipöksyt, vaalee mikskä-ikinä-sanotaankaan-löysää-takkimaista-juttua-joka-ei-ole-takki plus saappaat. Ostokset ei harmita, mut pakko myöntää, et viikonlopun kaltaiset shoppailukohtaukset vähän hirvittää :D Tänään on ollut huomattavasti parempi päivä ja hymyilyttää, joten eiköhän tää tästä.

This outfit is also from the weekend. The blouse, boots, pants and gloves are my newest founds. Love them all <3

4 kommenttia:

  1. tosi kivat vaatteet ja ihana tuo kaulaliina/ huivi/kauluri mikä onkaan :D
    kampaus ei ole niinkään mun makuun, toi pikkumyy nuttura sopii niiiiin harvoille, siis mun mielestä.:) ehkä sulle kävis paremmin sellanen vähän "hutastu", löysä ja pörrönen, eikä ihan noin sliipattu.

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon <: Tiiätkö, oon aivan samaa mieltä ettei mulle sovi pikkumyy-nutturat :D Se vaan tuntu olevan ainoo ratkaisu ton asun kanssa, ku hiukset auki olis ollut liikaa. Oon aivan onneton väsäämään mitään hiuksiini, haluisin osata tehdä just tollasen nutturan mitä kuvailit tai yleensäkin muuta kuin tiukan ponnarin. Kiva kuulla uusia ideoita :)

    VastaaPoista

miau ♥