keskiviikko 6. lokakuuta 2010

All day and all of the night

Kiitos ihanan Nellin ja Beautiful Blogger-maininnan (jonka kyseinen tyttö kyllä itsekin ansaitsee!) postaan aiottua aiemmin en päivän asua, vaan mainintaan liittyneen 7 paljastusta-postauksen, sillä kipeillessä en hirveemmin ole jaksanut asuihin panostaa vaan oon automaattisesti valinnut mukavimman vaihtoehdon. Mulla on silmät turpoilleet viimeisimmät neljä päivää, mistä voitte päätellä että tän kyseisen kunnian saaminen tähän saumaan on aika ironista :'D

I got a Beautiful Blogger-nomination from a lovely girl Nelli <3 Nomination includes the task that blogger must tell 7 odd customs or personal facts which readers don't know already. Here are mine:

Image and video hosting by TinyPic Lauantaina, kun vielä näytin ihmiseltä.


1. En osaa syödä tai juoda sotkematta tai läikyttämättä mitään. Aina tippuu jotain lattialle/syliin/pöydälle ja usein vaihdanki vaatteet varta vasten ruokailua varten tai istun lehti sylissä :D Liian monta tomaattikastikkeella tai mansikoilla tahrattua paitaa on opettanut tämän.
/ I can't eat or drink anything without spilling drink all over or disheveling my clothes. I'm a one big pig although I try to be tidy.

2. Pesen hampaita roikkuen toisella kädellä kiinni käsipyyhkeessä, jos se sattuu olemaan vieressä. Nykyisessä kämpässä ei ole, mut toteutan tätä huomaamattani porukoilla.
/ When I'm brushing my teeth I'm automatically hanging on the towel, I do this everytime :D

3. Jos jostain syystä herään aamulla krapulassa, kamalinta ei ole hirvee jysäri tai jano vaan rutikuivat kädet :| hirvein tunne ikinä !
/ When I'm having hang over the worst thing are - not the head ache or the bruises - bone-dry hands ! I have a lotion-addiction.

4. Mulla on maailman rumimmat varpaat: ne on talvisin violetit ja vasen pikkuvarvas on kasvanu kii sen kaveriin.
/My toes are the worlds ugliest : they are purple in the winter and one is accrete with another.

5. Oon normisti iloinen ja pitkäpinnainen, mut tää kääntyy päälaelleen heti, jos oon a) väsynyt b) nälkäinen c) mul on kylmä d) oon kipee. Ja jos oon näita kaikkia samaan aikaan, niin kantsii pysyy kaukana :D
/ I'm usually very laid-back and happy but the crankiest when I'm a) having cold b) hungry or c) tired. If I'm all of them think twice before coming near me :D

6. Luen harvoin sanomalehdestä muut kuin sarjikset ja telkkariohjelmat. Nyt kun Hesari tulee viikonloppuisin oon pakottanu itseni selaamaan lehdet läpi. En sen puoleen koskaan katso uutisiakaan :D
/I usually (read: always) read only comics and check tv-series on the newspaper.

7. Oon ihan maalaistyttö. Vaikka kaupungis on kivaa asua, niin kaipaan silti usein omaa rauhaa ja sitä et voi lähteä ulos näyttäen petolinnun perseeltä. Oon ihan fiiliksissä, kun pääsen keskelle ei mitään koiran kanssa eikä mistään kuulu vähääkään liikenteen hälyä, vaan on ihan hiljaista. Ennen en osannut sitä arvostaa, nyt kaipaan sitä lähes päivittäin.
/I'm a real country girl although I'm living in the city and enjoying it. Still one of the best things is going for a stroll into the forest with the dog when everywhere is silent and peaceful.

Tässäpä oli mun paljastuksia <: Beautiful Blogger-maininnan mun mielestä ansaitsisi useampikin tyttönen, mutta tällä kertaa meni näille henkilöille:

Ansku: nätti ja oman tyylin omaava tyttö, josta tulee aina tosi positiivinen fiilis :))
Frii: upee tyylitaituri, jonka asuja oon ihastellut jo kaaauan sitten Lookbookista !
Irina: erittäin tyylikäs muija, jonka vaatekaapin haluisin omistaa <:

Toivottavasti teiltäkin saa kuulla outouksia :D


11 kommenttia:

  1. Jeeee voi KIITOS!<3 Teen ton huamenissa 8)

    VastaaPoista
  2. EIHAN!!!!!! <3 oij, itse olet <3

    VastaaPoista
  3. Henna: pöhh, tukka on vaan tavallista paremmin :D mutta kiitos kovasti !

    Irina: ei midis, itse olet :))

    VastaaPoista
  4. ihanaa, näitä oli niin hauska lukea !

    VastaaPoista
  5. aw, i wish i could understand this. so glad you plan on doing a translation :) i love your blog and i'm definitely following on bloglovin!!!

    http://bareleopard.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. I'm glad that you like my blog, I appreciate it a lot ! I will translate this soon :>

    VastaaPoista

miau ♥