tiistai 18. toukokuuta 2010

Eilistä

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Eilisen päivän asua Katin kamerasta, sekä kuva pari viikkoo sitten järkätystä sovitustilaisuudesta. Mun pitäis ottaa se tyttönen mun hovikuvaajaksi, niin sais asukuviin vaihtelua ja järkkärilaatua (: Muotikuvausten h-hetki alkaa lähestyä ja päivät onkin kuluneet sitä järjestäessä. Tähän mennessä kaikki on pysynyt vielä hanskassa, toivottavasti ei tuu mitään takapakkia ennen perjantaita.

Jeii, kävin juoksemassa mun elämän ensimmäisen VAPAAEHTOISEN juoksulenkin. Yleensä oon vihannu koko touhua, mun jalat kun on aina ollu nyrjähtelevää sorttia ja kunto huono. Tänään kuitenki huomasin, et puolen vuoden salilla käynti on tuottanut tulosta ja lenkki ei tuntunut muulta kuin hyvältä.

Nyt viel kuntoilufiiliksen nostatukseks Rockya :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

miau ♥