maanantai 17. toukokuuta 2010

Don't leave me high

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

En voinut vastustaa noita riikinkukkolegginsejä Vero Modasta, vaikka tiedän ettei ne välttämättä ole sitä perushannaa mitä yleensä näkee mun päällä. Harmi vaan et noi kuviot venyy ja viruu kun laittaa päälle ja miinusta myös sivusaumoista. Toinen löytö oli beiget pöksyt neljällä eurolla kirppikseltä. Noikin on vähä niin ja näin istuuko ne mun tyyliin, Ville sano et näyttää Ellen Degeneresiltä :D

Huomasin tänään Forumissa kierrellessä, että nykyisin on enää harvoja kauppoja Jyväskylässä tai yleensäki pikkukaupungeissa, mistä löydän enää itselleni mitään. Jim & Jill tai Vero Moda/Only harvemmin enää yllättää mua iloisesti, tietty yksittäisiä kivoja juttuja saattaa löytyä. Rakastan kirppiksiä yli kaiken, koska sieltä oon bongannu usein vähä spessumpia aarteita, joita ei oo muilla. Ja tietty kukkarolle ystävällinen hinta on aina plussaa (: Ootan kovasti Helsingin pääsykokeita, et pääsen kiertää parhaat kirppikset ja kurkkaa Monkin ja Weekdayn !

Joskus myös absoluuttisen noun kaupat saattaa yllättää. Tänään oltiin Katin kanssa stailaamassa Fiorellalle mallia Forum Design muotikuvauksia varten. Se on yksi niistä liikkeistä, jotka kierrän kaukaa Fiorellasta lähtevien vahvojen mielikuvien vuoksi. Mun leuat kuitenkin loksahti alas, kun huomasin siellä olevan tyttömäisiä kukkamekkoja ja pitsiunelmia ilman Fiorella-viboja. Juuri sellaisia, mitä itse oon yrittäny metsästää kissojen ja koirien kanssa. Taas kerran osoitus siitä, ettei pitäis olla liian ahdasmielinen.

4 kommenttia:

  1. En tiiä oonko kysyny jo mutta mihinn sulla on pääsykokeet ? : ) Itekin hain helsinkiin ammattikorkeeseen

    VastaaPoista
  2. mulla on siel terkkarin pääsykokeet metropoliassa <: vähän sinne tänne oon kaikkee laitellu, ku ei oo viel hajuu mihin oikeesti haluun. Mihin itse hait ?

    VastaaPoista
  3. Metropoliaan myös, mutta elokuva alalle ja erikoistuisin tv ja radio puolelle. :D Ootan joka päivä jännityksellä josko se pääsykoe kirje ilmestyisi :l

    VastaaPoista
  4. Pidän kovasti peukkuja, kyllä sie pääset varmasti <: aika monilla on samaa stressiä, AMK:n pääsykokeisiin kun kutsutaan vain nelinkertainen määrä, mitä otetaan edes sisään :(

    VastaaPoista

miau ♥