tiistai 20. huhtikuuta 2010

Suomupaita

Viime postauksen kommentit yllätti tosi positiivisesti <: Kauluspaitamekkojen variaatioita on luvassa Pietarin reissun jälkeen, tää ilta mun pitää pyhittää pakkaamiselle ja kämpän siivoamiselle, ettei Katin tarvii kärsii meidän sotkuista.

Tänään ehdin tuskailla koululla rannekkeiden kanssa, käydä Katin kans salilla ja infrapunasaunassa, mässätä mäkissä ja katsoo Paluu tulevaisuuteen 2, joka ei ollu kyllä niin kiva kuin eka. Kävin nopeesti pyörähtää H&M:llä tänään ja löysin pitkään himostelemani paidan vain 7 eurolla ! Normihinta olis ollut kolmekymppiä, mihin mun opiskelijabudjetti ei oikein taipunut taannoin.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ainoo miinus paidassa on, et se olis saanu olla pidempi. Mut enkohän keksi jonkun tavan yhdistää ton niin, ettei se lyhennä/levennä mun keskivartaloa entisestään.

Nyt pakkaamaan ! --> Kivaa loppuviikkoo kaikille ((:

8 kommenttia:

  1. Hihii mulla on toi paita taino oon kyllä sitä just myymässä yhelle tyypille :D Mut sulle sopii tosi kivasti :)!

    VastaaPoista
  2. voi että itekki oon joskus kuolannu ton paidan perää , muttei oo rahat koskaa sattunu mukaa =( j

    VastaaPoista
  3. aaaa kiva paita voit lahjottaa sen miulle


    t pikkusisko

    VastaaPoista
  4. Jennifer: kiitos, oon kyl tykästyny kovasti tohon paitaan ! miten ihmeessä raaskit luopuu omastas :D?

    J: voi harmi, toivottavasti bongaat sen alesta niinku miekin tein :)

    Annii, voi käydä ostaa sen sulle, jos niitä viel on tääl sitte ku tuun takas <:

    VastaaPoista
  5. Hei onko sulla jo kuvia Lookbookissa? Jos ei niin mä voisin lähetellä sulle kutsun :) Sun pitäis ehdottomasti olla siellä!

    VastaaPoista
  6. sopii sulle tosi hyvin! ja voihan tommonen lyhyt malli olla vaihteluukin jos normaalisti käytät pidempiä, emmä usko että se sua voi mitenkään dramaattisesti leventää kuitenkaan. :>

    VastaaPoista
  7. tuo olis iha jees mut säästän rahaa ja teen vaikka ite heheh , tuo venäjältä jotain kivaa miulle :--))

    VastaaPoista
  8. HMPH. tää ei näytä kommentteja, jotka julkaisin >:( Mutta

    Anni: olisin ostanu sulle kaikkee kivaa, jos olis ollu edullisempaa. jotain saat kuitenkin <:

    Noora: Kiitos! kyl uskon, et totun viel pitää tota :)

    Eve: joo, on mulla kuvia siellä. löytyy täältä: http://lookbook.nu/user/55330-Hanna-H :)

    VastaaPoista

miau ♥