lauantai 17. huhtikuuta 2010

I got the fire, fire, fire, fire

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Olin tänään niin kevätfiiliksissä, et lähdin keskustaan keinonahkabikerissani, jota oon pitäny koko talven sisällä. Aurinko onneks lämmitti sen verran, etten kipeytynyt (ainakaan vielä). Kävin salilla ja katin luona miettimässä huomista juontohommaa. Saatiin tekstit vast nyt illasta, mikä nosti stressitasoa entistä korkeemmalle. Oonkin höpötellyt tääl yksin niitä läpi, mikä on tuntunut äärettömän pöntöltä (varsinkin, kun tuntuu, et kaikki kuuluu rappukäytävään), mut pikkuhiljaa alkaa helpottaa.

Myös tällaisesta tapahtumasta ollaan menossa infoomaan huomen Forumiin Miinus Viiruksen juontamisen lisäksi:

Image and video hosting by TinyPic

Tää tapahtuma on se kuuluisa markkinointiprojekti, josta oon vähän väliä kitissyt tänne :D Me ollaan Katin ja Hannelin kanssa mm. hoidettu yhteydenotot yrityksiin, tehty yhteistyötä ImageModelsin ja Forumin kanssa, infottu lehdistöön ja hoidettu julisteet ja flyerit. Julisteen suunnittelua me ei tosin tehty, ainakin valokuva oltais valittu toisin, mut ehkä ens kerralla sit kivempi. Ootan kovasti, et päästään suunnittelee meikit, hiukset ja stylaukset, vaik niissä on kyl varmasti eniten hommaa.

Nyt mun pitää lähtee penkoo vaatekaappiani ja ratkaista onkelma, et miten onnistun olee näyttämättä tomaatin ja pelätin sekoitukselta huomenna. Pitäkää mulle peukkuja ! Lopuksi biisi, joka ei oo yhtään sitä, mitä normaalisti tai edes vahingossa kuuntelisin, mut johon oon ihan koukuttunut Fitball-tuntien takia. Koneelta kuullostaa tosi säälittävältä, kun on tottunu kuulee tuota hulluilla bassoilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

miau ♥