torstai 1. huhtikuuta 2010

Home

Pakkailin ja lähdin tänää aamusta junalla Joensuu-kotia päin. Tykkään kyl junamatkustelusta, sillon voi unohtuu rauhassa omiin ajatuksiin eikä oo kiire mihinkään. Nyt oon ollu pari tuntii porukoilla ja oottelen, et saisin äitin auton ja pääsisin keskustaan moikkaa Larppaa. Joensuun kirppikset vois kiertää viel tänään löytöjen toivossa <:

Juna-asu:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mun pallosukat on upeimmat, mukavuus ennen kaikkea. En kestä istuu montaa tuntia junassa kiristävissä/kutittavissa vaatteissa.

Äiti oli ottanut vähän turhan kirjaimellisesti mun pyynnön ostaa paljon suklaamunia. :D Koitan aloittaa pääsiäisen jälkeen herkkulakon tai ainakin osittaisen, sillä muuten valastelen kesällä biitsillä tällä menolla.

Image and video hosting by TinyPic

Hyvää Pääsiäistä kaikille !

2 kommenttia:

  1. oot kyllä hirmuisen nätti! ja mäki oon syöny tälle pääsiäiselle ihan liikaa suklaamunia. :D

    VastaaPoista
  2. PÖH. mut kiitti <: no mut eihän pääsiäismunista voikaan kieltäytyy, mulle se on ainakin ihan mahdotonta :DD

    VastaaPoista

miau ♥