perjantai 16. huhtikuuta 2010

The end's not near, it's here.

Tylsää tuijottaa ulos ja miettii, mitä kaikkee kivaa vois tehdä, jos ei nököttäis tääl yksin. Haluisin lähtee istuu laiturille vilttien alle jonkun kivan ihmisen kanssa, polttaa savukkeen tai kaksi (ja kynttilöitä myös), keskustella pitkään ja hartaasti kaikesta vähemmän vakavasta ja unohtaa hetkeks kaiken sen, mistä on turhaa taakkaa. Positiivista sen tekemättä jättämisessä on se, et jaksan huomen virkeena ahertaa kouluhommien parissa. plääh.

Löysin uuden, upeen bändin, mitä oon kaivannutkin. Band of horses kuullostaa sopivan freshiltä kuluneiden suosikkien rinnalla ja just vaihtelu on se, mitä kaipaan. Mun pitää tutustuu myös The New Yeariin, ainakin toi The End's not near musavideoineen sulatti mun sydämen.









Ehdin tänään piirrellä kaavoja, kirjottaa 7 sivuu muistiinpanoja pääsykoematskuista, käydä Fitballissa ja tehdä kauralastuja ilman kaurahiutaleita, kananmunaa tai leivinpaperia. Oikeestihan niistä tuli neljänviljanlastuja, jotka valmistin muffinsivuuassa, mut aika hyvii silti.

Image and video hosting by TinyPic

Pitäkää tyypit kiva viikonloppu <:

5 kommenttia:

  1. tooosi siistejä noi ekat kuvat! :P mua kiinnostaa tietää että uskallatsä pitää noita polvisukkia ulkona ja kaupungis ja tollee? Mä oon miettiny et hankkisin sellaset ja käyttäisin , silti vähän epävarma oon..

    VastaaPoista
  2. tais olla tarkoitus mennä toiseen postaukseen toi kommentti, mut oon yleensä noiden harmaiden ylipolven sukkien kanssa käyttäny sukkiksii ja sortsit viel pitkän paidan alle, niin ei mitään vilahtele :D

    VastaaPoista
  3. vai siis taisit tarkoittaa noita bannerin kuvia ?

    VastaaPoista
  4. kiitti, ne ei vaan aina meinaa asettua hirmu ihanasti :D

    VastaaPoista

miau ♥