torstai 15. huhtikuuta 2010

"Ei farkkupaita oo miun juttu.."

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tein tänään pari kivaa löytöö GT:stä, kun kävin pyörähtää katsastamas Miinus Viiruksen tarjonnan Forumissa. Mukaan lähti VIIMEINKIN vaalea farkkupaita, jota oon sovittanu monta kertaa, mut jättäny ostamatta kehnon budjetin tai muiden tekosyiden varjolla (esim. ettei ne sovi mulle). Nyt se kuitenkin oli -50% eli kympin ja päätin kumota ennakkoluuloni ! Lisäks ostin ohuen valkoisen neuleen, joka on kiva kesällä vetää vaiks bikinien päälle. Siellä olis ollu normihinnalla myös upeita, lyhythihaisia "röyhelö"boleroita, joita oon himostellu blogeja lukiessani. Bolero jäi kuitenki kauppaan, koska yritän säästää Pietaria varten.

ÄÄÄÄ. Miinus Viirus ei ollut ainoa syy Forumissa pistäytymiselle. Kävin ennakkokuuntelemassa tapahtuman juontajaa, joka on siellä viel lauantaihin asti ja sit mun, Katin ja Hannelin pitäis hypätä puikkoihin. Pakostakin iskee ramppikuume, kun tiedän, etten saa suusta kuulumaan yhtä iloisia ja innokkaita kiekaisuja kuin kyseinen juontajanaikkonen. Jos nyt yleensäkään saan sanottua sanaakaan. Hain myös pääsykoekirjoja, jotka osoittautuki luultua kalliimmiksi/isommiksi järkäleiksi, mut vielähän täs on aikaa.. :s

Ville lähti tänään Pietarsaareen viikonlopuks duunin perässä, mikä on iha hyvä, koska koulujuttuja, pääsykoematskuja ja muita hoidettavia asioita tursuu joka puolelta. Tänään iski lannistuminen tuotevalmistuksen kauluksia vääntäessä ja kuunnellessa, mitä ensi kerraks pitäis ehtiä väsätä ja ekaa kertaa vakaasti mietin, et oon niin väärä ihminen sinne. Varmaan osaks koulun ja jatkuvan stressin takia mun luovuus on kuivahtanu kasaan, en oo pitkään aikaan saanu valmiiks mitään, mist olisin ollu ylpeä. Jos oon yleensäkää mitää saanu aikaseks :D Lupaan jättää avautumiset vähemmälle täs blogissa, pakko oli vaan saada asia ulos jotain kautta.

Image and video hosting by TinyPic

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

miau ♥