keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

and a bottle of rum

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Joku on varmaan huomannut LP-levyjen määrän vaihdelleen aika radikaalisti kuvissa, sillä ne on tipahdelleet seinältä päivän sisällä, kun oon ne kiinni teipannu, mikä on ollut todella hermoja raastavaa. Kohta vuoden niitten kanssa tapelleena naulasin ne kiinni tos yks päivä, jeee ! (ja tämähän olikin hirmu ilmoitusluontoinen asia..)

Oon kyllä todella tykästynyt seilorimeininkeihin, mikä on näkynyt vahvasti mun asukokonaisuuksissa tänä keväänä. Ehdin aamul nopeesti nappaa noi kuvat, kun heräsin valoon 06.44 melkei tuntia ennen kuin herätyskello olis soinut. Rakastan kesää, mutta oon silloin aina paljon huonounisempi, pitäis varmaan nukkua laput silmillä :s Mut ei pitäis valittaa, et aurinko paistaa ! Käytiin katin kans äsken lenkil (puoliks) jyväsjärven ympäri siinä toivossa, et olis kiva ilma, harmi et ne pilvet oli edessä. Siel oli tosi kivoja paikkoja, mis kuvailla, jos saisin jonkun lähtemään joskus mukaan <:

Oon ihan fiiliksissä Pietarin reissusta, jonne lähden viikon päästä. Pitäis alkaa katselee jo hyvissä ajoin, mitä löytyy mistäki, Topshopis mun on ainaki pakko käydä ! En tiiä yhtään, miten paljon kauppojen valikoima vaihtelee euroopas ja venäjällä, mut eiköhän jotain oman tyylistä löydy. Kuuleman perusteella siel on todella kaunista, et toisaalta ei haittaa vaik ei mitää ostettavaa löytyiskään. WHII.

2 kommenttia:

  1. Oi oi ihana blogi sulla!
    ja ihania vaatteita oot varsinki kirppikseltä löytänyt ja muutenki ihania vaatteita sulla :-)
    Löysin tänne vasta tänään kun olin kommentoinu mulle. Taidampa jäädä seuraileen (::

    VastaaPoista
  2. kiitos samoin, sen takia kommentoinkin :D kiva, et tykkäät ! mun vaatekaappi olis kyl ihan TYHJÄ, jos en kävis kirppiksil.

    VastaaPoista

miau ♥