maanantai 12. huhtikuuta 2010

100 things about me

Kiva anonyymi ehdotti mun tekevän monissa muissakin blogeissa näkyneen "100 asiaa minusta", katsotaan miten pitkälle pääsen <:

1. Nimi oli Hanna, jos joku ei tiennyt.
2. Mulla ei ole ikinä ollut lempinimeä, ennen kuin ville keksi kutsua hanskiksi tai handeksi, joista en ymmärrettävästi innostu yhtään.
3. oon 20 vuotta, vuosimallia 1990.

Image and video hosting by TinyPic

4. opiskelen tällä hetkellä vaatetusalaa.
5. se ei kuitenkaan ole vielä ottanut tuulta siipiensä alle ja alanvaihto voikin olla edessä syksyllä.
6. puhun vahvasti itäsuomen murretta. mie sie myö jne.. monista ihmisistä se on hyvinkin hauskaa :D
7. ..koska olen kotoisin joensuun läheltä, ihan pikkumestasta.
8. mulla on paras perhe <3 joensuuperheeseen kuuluu iskä, äiti, sisko, koira ja kissat, jyväskyläfamiljeniin Ville ja Väiski ja toivottavasti joskus vielä ranskanbulldoggi vauva :)))
9. soitin just villelle, eikä "numeroon juuri nyt saada yhteyttä", se oli tulos kotiin tunti sitten. pelottaa :s
10. ..ja nyt se vastaski et oli kaupassa. enollutedesvarmaettäseolijäänytautonalle.
11. olen siis joskus hieman vainoharhainen.
12. oon myös aika positiivinen ja sosiaalinen. hymyilen paljon ja oon aina tutustunut helposti uusiin ihmisiin.

Image and video hosting by TinyPic

13. oon tosin paljon puheliaampi kahdestaan kuin isossa porukassa. varsinkin tuntemattomassa saatan olla ihan hiljaa ja vaikuttaa ujolta.
14. oon myös ollut pienestä asti auttamaton maailman parantaja. pelastin ikkunaan lentäneitä lintuja ja hymyilin maahanmuuttajille vähän turhankin iloisesti :'D
15. rakastan kaikkea inspiroivaa oli se sitten musiikkia, leffa, ihminen tai maisema.
16. mulla on aina ollut taipumusta luovuuteen. aloitin piirtämisen, kun kynä alkoi pysyä kädessä, teini-iässä se vaihtui runoihin. nykyisin väsään lähes aina itse lahjat kavereille, koruja tms.
17. oon aina ommellut, vaikka en olis osannutkaan ja tuunaannut vaatteeni mieluisiksi.
18. tyyli on mulle tärkeä, vaatteiden on tunnuttava omilta oli ne sitten mekkoja tai collegepaitoja.
19. usein vannon etten ikinä laittaisi jotain tiettyä vaatekappaletta päälleni, mutta odottakaas pari kuukautta..
20. vaikka tykkään pukeutua vaihdan lähes aina kotona vaatteet collegehousuihin ja löysään paitaan.
21. olen siis erittäin mukavuuden haluinen.
22. mulla on varmaan maailman ainoa poikaystävä, joka laittaa lasagneen ranskalaisia nimim. löysi juuri yhden omalta lautaseltaan
23. mutta se on kyllä muuten maailman paras :))))

Image and video hosting by TinyPic

24. ja paras kissakin, se osaa noutaa teippirullia.
25. mulla on laaja musiikkimaku, joka vaihtelee ajan ja paikan mukaan. Veto, the kooks, the smiths, the cure, foo fighters, placebo, Dakota Suite ja monet muut on mun lemppareita.
26. muuten kärsin tällä hetkellä uuden ja innostavan musan puutteesta :(
27. Paras levy ikinä on Veton There's a beat in all machines.
27. omistan Fenderin telekopion ja Voxin vahvarin. molemmat on kuulemma mainioita, mut kun en enää osaa soittaa mitään.
28. onneks ville soittelee niillä sit munkin edestä.
29. jossain vaiheessa halusin tulla kitaristiksi.
30. mun lapsuuden unelma-ammatit oli cowboy ja poliisi, jostain syystä urasuunnitelmat on hieman muuttuneet.
31. en juo koskaan kahvia tai muuta kofeiinipitoista, jos joskus erehdyn juomaan kupillisen iskee heti tärinät päälle.
32. myös alkoholi on aine, joka ei sovi mulle. pienestäkin määrästä seuraavana päivänä kieriskelen tuskissani sängyn pohjalla
33. rakastan festareita ! vaikka satais ja olis kylmää ja kuraista lämmittää hengata samanhenkisten ihmisten kanssa (: hyviin tyyppeihin oon tutustunut mm. vessan jonossa ja nykyisen miehenpuolikkaani tapasin provinssissa 2007 pummiessani juotavaa, kuinka romanttista :D
34. mulla on upeimpia ystäviä, joita ilman en voisi elää <3

Image and video hosting by TinyPic

35. alan vuosi vuodelta muistuttaa enemmän äitiäni, joka on terveysintoilija ja aina ollut kova liikkumaan. itsekin oon alkanu kokkailemaan kaikkea pupunruokaa ja käyn monta kertaa viikossa salilla, ennen en liikkunut ollenkaan ja söin mitä sattui.
36. vaikka Annin kanssa tappelen kaikista verisimmin ja vaikka me ollaan kuin päivä ja yö, on siskosta tullut mulle paras ystävä, jota ikävöi eniten.

Image and video hosting by TinyPic

37. juonnan ensi sunnuntaina Forumissa Miinus Viirus-päiviä Katin ja Hannelin kanssa ja se jännittää ihan helvetisti. !
38. tykkään kaikesta hömpästä, kuten huippiksista, täydellisistä naisista, sinkkiksistä ja the hills:istä
39. Lempparileffoja on Amelie, Saksikäsi Edward, Pitkät kihlajaiset, Ice Aget, Shrekit, Finding Neverland, Kill Bill, Chaplinit, Stieg Larsonin trilogia, C.R.A.Z.Y., American history x, Disneyn piirretyt jne.
40. Californicationin Hank Moody on kuumiksin mieshahmo ikinä.
41. oon aika reipas ja tunnollinen, mut jos mua ei joku juttu kiinnosta jätän sen tekemättä
42. mua ei kiinnosta mm. siivota ja aina joku nimeltä mainitsematon saa olla valittamassa, kun jätän kulkiessa perääni kama vanan.
43. en osaa vain OLLA, mun on aina pakko touhuta jotain.
44. stressaantuessani lannistun eikä mikään onnistu.
45. oon aika lyhyt, n. 162cm pitkä
46. eniten kivoja kommentteja saan mun hiuksista ja ripsistä ja molemmat oon perinyt mun iskältä. mutta ei, se ei näytä drag queenilta :D
47. vihaan harvoja asioita.
48. vihaan mm. päälle naurettuja sarjoja, ihmisiä, jotka keksii aina jotain valitettavaa, darra-aamujen rutikuivia käsiä, kauhuleffoja ja sitä, kun sormet rypistyy tiskatessa.
49. voisin elää pelkillä hedelmillä, royal gala omenat on parhaita. omnomnom.
50. mut oon kyllä hirvee herkkuperse ja repsahdan aina karkkilakon ekoina päivinä.
51. on pelottavaa, kun ihmisellä ei ole kulmakarvoja esim. saimi hoyer
52. harrastuksiin kuuluu tällä hetkellä kuntosali, satunnainen lenkkeily, musiikki, leffat, kaikenlainen askartelu & tuunaaminen..

Image and video hosting by TinyPic

53. Oon harrastanut myös showdiscoa ja hiphopia vaihtelevasti kolmosluokalta asti lukion vikalle, lautaillut, ollut SPR:n ea-ryhmäs, kirjoittanut runoja lehteen, piirrellyt jne.
54. mun lemppari runoilija on ehdottomasti Arno Kotro.
54. ja lempparikirjoja Inka Nousiaisen ja Tuomas Vimman tuotokset.
55. (tää alkaa jo tökkiä öööööööö)pienenä en tykännyt ollenkaan hamppareista, limsasta tai pizzasta.

Image and video hosting by TinyPic

56. enkä limsasta tykkää vieläkään ja hamppareista syön yleensä vain ruisversioita, jotka on parhaita.
57. oon muutenki ihan koukussa ruisleipään, enkä varmaan siks voisi asua missään paikassa mistä ei sitä sais.
58. haluisin kuitenki matkustella paljon ja asua ulkomailla, esim. ranskassa, etelä-afrikassa, australiassa, ruotsissa..
59. haluisin olla syntynyt ruotsalaiseks muutenkin ja varmaan joskus viel asun siellä, niin kuin mammakin, joka opiskeli ja asui siellä 9vuotta.
60. oon kade villelle, jota melkein vois sanoa kaksikieliseksi. (se on siis pietarsaaresta)
61. oltiin kaukosuhteessa reilu vuosi, ennen kuin muutettiin jyväskylään.
62. rakastan junassa matkustamista, sillon kun tilaa on paljon ja ei oo liian kylmä tai kuuma.
63. vihaan lentokoneella pitkien matkojen lentämistä ahtauden takia.
64. muutenkin kaipaan tilaa, en varmaan osais asua 20neliöisessä luukussa, kun oon tottunu asumaan isossa oma kotitalossa/tilavassa kaksiossa.
65. oon päätynyt siihen lopputulokseen, et mun päässä on suodatin, joka blockaa kaiken oleellisen tiedon päätymisen mun aivoihin. siks oon aina niin pihalla kaikesta, mitä tapahtuu esim koulussa.
66. oon kaikista räjähdysalttein silloin, kun mulla on kylmä, nälkä tai oon kipee. jos oon kaikkea samaan aikaan, kannattaa pysyä kaukana.
67. niinkuin edellisestä kohdasta huomaa, en osaa taivuttaa sanoja. miten räjähdysaltis edes taivutetaan superlatiiviin?
68. ..tämän vuoksi mun suullinen ulosanti on toisinaan aika kehnoa :D
69. en tykkää tapella, en oo varmaan koskaan riidellyt tosissani kaverin tai kenenkään kanssa. perhe on tietenkin poikkeus, niinku varmaan kaikkien kohdalla.
70. kun suutun mökötän hiljaa ja vetäydyn omiin oloihini eikä musta saa mitään irti.
71. en kuitenkaan suutu usein, sillä mulla on todella pitkä pinna.
72. mulla on maailman rumimmat varpaat: ne on violetit ja vasen pikkuvarvas on kasvanu kii sen kaveriin.
73. AINA, kun harjaan hampaita roikun toisella kädella kiinni käsipyyhkeessä.
74. en normisti lue sanomalehdistä muuta kuin sarjikset ja tv-ohjelmat.
75. enkä seuraa uutisia.
76. oon huono tajuamaan ironiaa ja sarkasmia, mikä on antanut vastapuolelle monesti hyvät naurut.
77. sängyssä pitää olla ainakin viis tyynyä, vaikka nukkuis yksinkin.
78. kuulen usein, et oon liian kiltti.
79. ja oon kyllä aina ollut todella huono sanomaan ei.
80. mulle uppoo parhaiten lastenleffojen huumori, mikä myös on monista erittäin huvittavaa.
81. en tykkää baareista, joissa soitetaan pelkkää umtsumtsremixradiorenkutuksia. rakastan indie musapaikkoja, kuten Freetimea ja luultavasti myös kuuleman perusteella Rumaa (jossa en vieläkään ole käynyt..), joissa soi vähän UG:mpi musa.
82. rakastan tanssimista !
83. mulla on isoin ikävä lukiokavereita, meillä oli norssin ykkösporukka.

Image and video hosting by TinyPicKavereita Topin ja Paavon taiteilemana :D myös mie ja Anni löydytään kuvasta.

84. muutenki tuun aina surulliseks, kun huomaan vanhojen aikojen jääneen taakse.
85. meillä pidettiin lukiossa parhaimpia bileitä porukoiden ollessa reissussa, sillä lähimmät naapurit oli satojen metrien päässä ja isoon taloon mahtui paljon porukkaa.
86. LUPAUS: järkkään tänä kesänä ainakin yhdet edellämainitut !

Image and video hosting by TinyPic

87. päätin just Belle & Sebua kuunnellessani, et opettelen kyl soittamaan uudestaan kitaraa.
88. The Kooks, Belle & Sebastian jne. on kivointa kesämusaa.
89. mun kesään kuuluu ilosaari, festarit, kaverit, piknikit, spontaanit päähänpistot, aurinko, biitsi, paljaat jalat, jätski, pyöräily, pisamat, reissaaminen..
90. se on muutenkin mun lemppari vuodenaika.
91. mun hiusväri on vaihdellut viimeisen vuoden aikana:

Image and video hosting by TinyPic

92. eniten kadun koko pään peroksidiblondaamista, tukka on ollu sen takia tosi kuiva käppyrä :(
93. luonnostaan mulla on maantienvärinen tukka. pitkään se oli vaalennettu ohuilla raidoilla, mikä oli kaikista luonnollisin lopputulos, mut 19v. blondiuden jälkeen vaihdoin pikkuhiljaa ruskeeseen.
94. oon tosi hajamielinen ja usein omissa ajatuksissani.
95. teen aina montaa asiaa kerrallaan: syön, dataan ja katson telkkaa tai luen lehteä ja yritän keskittyä leffaan.
96. oon nykyisin joka paikasta myöhässä, vaik ennen olin täsmällinen.
97. nyttenki mun pitäis olla jo pyöräilemäs keskustaan..
98. luen päivittäin varmaan 20 eri muotiblogia, oon ihan koukussa niihin.
99. heti, kun mulla on massia tarpeeks ostan järkkärin.
100. lähden viikon päästä Pietariin, mikä on huippua !

Onnittelut, jos joku jaksoi lukea tän kokonaan :D meni eilinen ja tää päivä tän väsäämiseen.

9 kommenttia:

  1. tää oli hurjan kiva !

    VastaaPoista
  2. haa luin tämän kokonaan! Kiva ku viitsit tehä ton:)

    VastaaPoista
  3. Ihan mahtava tuo "mie ja Anni löydytään", oon saanu Kouvolassa kuulla sen ja sata kertaa ku sanon kans löydytään ja välillä löydyn ja kukaan muu ei muka puhu niin:D Oon kyllä ihan varma että Kitteellä tasan puhutaan noin:D En muuten aiemmin tajunnu että oot kans pk-seudulta kotosin!

    VastaaPoista
  4. oho, en oo ees tajunnu, et sitä ei varmaan käytetäkään kuin itäsuomessa tai ainaki joensuussa ja kiteella <: monta kertaa kyl saattaa tulla aika hauskojakin sekaannuksia, kun esim röökitoppa tarkoittaa toiselle askia ja toiselle kartonkia. tulipas hieno esimerkikki, en ees itse polta :D

    VastaaPoista
  5. hei kiva täää! nää on kivoi aina:p tälläset!

    toi toppa-juttu on muute ärsyttävä:D ku mulle se on ollu sellanen käärimijutut, sellanen mistä siis sitte riittää pitkäks aikaa, olin iha kauhuissani ku joku oli sillee et joo meni toppa päivässä. eli aski. no onha seki paljo. mut vähemmän ku mitä tulis kääriessä!

    VastaaPoista
  6. hehaa, kiiddii (((: se taitaa tarkottaa kaikille vähä eri asioita. muistan joskus hakeneeni jolleki pietarsaares röökiä ja kysyin et toppako, niin sain vaan kuulla et hulluko oon :D

    VastaaPoista
  7. meilläki on ikävä sinnuu <3 oon feimi kun oon päässy jopa kahteen kuvaan :----D

    VastaaPoista
  8. yyyh, teidän pitäis tulla tääl käymään ! pääset kuule useampaanki kuvaan, kun teen viel joskus kaveripostauksen <;

    VastaaPoista

miau ♥