perjantai 26. maaliskuuta 2010

Tuesday & Friday

HUUUURTS. Joka paikkaan. Hyvä, et jaksoin nostaa haarukkaa ja viedä sitä suuhun, kun selvisin päivän jälkeen kotiin. Syy tähän on aivan mahtava Fitball-tunti, jolla kävin tänään. Mulla on ollut loka-marraskuusta salikortti Fiilikselle, enkä kertaakaan aiemmin ollu käyny kyseisellä tunnilla. Kadun sitä syvästi, sillä jos olisin käynyt pari kertaa viikos tolla tunnilla elopainoa olisi varmasti 5kg vähemmän. Lisäks tunnilla on hyvin paljon huumoriarvoa kun 15 muijaa pomppii samaan tahtiin värikkäiden pallojen päällä. :'DD

Muuten päivä menikin projektiasioita hoidellessa, sillä proggiksen julkistamispäivä lähestyy uhkaavasti ja duunia on viel hirmuisesti. Olin unohtanut postata tiistain asun kokonaan, joten tässä tulee:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Alla oleva pitsimekko, korkeavyötäröinen hamonen, nilkkurit ja toinen niittiranneke kirppikseltä, ylläripylläri biker H&M, pyramidiniittiranneke KappAhl.

AAAAARGH. Oon niin rakastunut tuohon pitsimekkoon ja ootanki innolla kesää, et se pääsis oikeuksiinsa. Alunperin mekko oli tyyliin kokoa 40, mutta olkainten lyhentäminen ja sisäänottaminen sieltä täältä elvyttivät sen.

Tän päivän asu näytti tältä.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Hyvin perushannaa. Biker, legginsit, mustaa, harmaata, saappaat. 8| oon niin totaalisen kyllästynyt stressin ja kiireen aiheuttamaan inspiraatiokatoon ja värittömään vaatekaappiin. Oon koettanut välttää uusien mustien ostamista, mut en sit kuitenkaa oo löytäny kolahtavia väripilkkuja. Kati yritti saada mua ostamaan Ginasta farkkupaitaa, mut nössö kun olin en ostanut.

Toivon, et huhtikuun Pietarin matka muuttaa asiat ja löydän sieltä uutta inspistä. Parhautta olis, jos löytäis venäläisten suunnittelijoiden putiikkeja, mulla kun ei oo viel mitää tietoa millasta tyyliä ne edustaa.

Missio 1: Hankin värikkäitä vaatekappaleita.
Missio 2: Hankin tuota päällekasvanutta bikeria korvaavan takin, joka EI ole musta.

Mut nyt meen tekee lämpimii voileipii ja nautiskelemaan yliannostusta Twin Peaksia ja mansikoita vaniljakastikkeella, kivaa viikonloppua kaikille <:

2 kommenttia:

  1. Värit on yliarvostettuja;D Ei mutta oikeesti, monokromaattisella vaatekaapilla ei voi mennä ikinä pieleen!

    VastaaPoista
  2. pitää paikkaansa ! sellaisen vaatekaapin omistajana harvemmin tulee sirkuspelle olo peiliin katsoessa. Mut oon kyllä mm. sortunut viime kesänä ostamaan possun punaisen mekon ja näytinki iha bimbobarbilta blondeilla hiuksilla :D

    VastaaPoista

miau ♥