lauantai 27. helmikuuta 2010

Hiekkaa silmissä

Katukuvaa tiiraillessa bongaa aina asuvalintoja, jotka riitelevät pahasti oman tyylitajun kanssa. En sano, että omat asukokonaisuukseni olisivat aivan nappisuorituksia (joukossa on paljon katastrofejakin), mutta yksi ryhmä hyppii silmille aina kun on mahdollista.

SE KIROTTU BEIGEARMEIJA. En tiedä miksi mulla nousee karvat pystyyn joka kerta, kun nään päästä varpaisiin maastoutuneen ihmisen. En itsekään oo värien käytön mestari, mutta kyseinen näky on mulle sama kuin heiluttelisi punaista vaatetta härän edessä. Syvä viha kiehahti pitkästä aikaa, kun vastaan tuli naapuri ei-minkään-värisisessä takissaan ja cargo-housuissaan. Eikä mulla todellakaan ole mitään vihatunteita sitä ihmistä kohtaan, ihan mukava kaveri.

Nyt oonkin kohtaamassa haastetta, kun tulevana kesänä koko-beige-vaatetus pukkaa, tai ainakin yrittää, pinnalle.

Image and video hosting by TinyPic

Schumacher Spring-Summer 2010

Image and video hosting by TinyPic
Missoni Spring 2010

Image and video hosting by TinyPic
Kenzo Spring-Summer 2010

Kenzon miesten mallisto saa mun silmät vuotamaan verta, mutta pakko myöntää, että Dorothee Schumacherin ja Missonin beigeilyt ei saa silmiä särkemään. Ehkä oikein yhdisteltynä lopputulos ei olis kuin ruoka ilman mausteita. Mielenkiinnolla odotankin säilyykö mun kanta kesän yli, we'll see..

2 kommenttia:

  1. HEi beibi, sä niin tuut nielee sanas parin kuukauden päästä ;) <3

    T: Hanneli

    VastaaPoista
  2. ahhahhha, maastoudun sit siihen kesäiseen mummolaumaan, joka on tajunnu et beige on auringon porottaessa aika viilee väri <;

    VastaaPoista

miau ♥