torstai 25. helmikuuta 2010

I Cut like a buffalo

Image and video hosting by TinyPic

Näinä darra-aamuina oon kyllä yks säälittävyys. Mun ei tarvii ottaa paljoa kärsiäkseni seuraavana päivänä seinään juosseen kanssa samasta olotilasta. Juhlin juuri sen takia suhteellisen harvoin, pelkkä alkoholin ajatteleminen saa mulle aikaan krapulan. Jysäri alkoi jo aamukahdeksalta ja just kun luulin, että alkais hellittää se hyökkäsi taas. Näytän tällä hetkellä särjen ja pesukoneessa lingotun leijonan sekoitukselta: punaiset silmät ja pystyssä sojottava takkuinen tukka.

Mutta mistä tämä kaikki sai alkunsa ? Päätettiin juhlistaa loman alkua tyttöporukalla Henriikan luona. Koko syksyn ja talven tavistelun jälkeen päädyttiin pitämään teemabileet, tittididii, Lady Gaga-teemalla ! Ei meistä ihan näköisiä tullut, mutta hauskaa oli. Ainoo harmitus oli, et Giggling Marlin osoittautui aika pettymykseks, mutta toisaalta Jyväskylän Freetimen kokemisen jälkeen muut baarit ovat tuntuneet ala-arvoisilta. Ootan kyl kovasti Ruman avaamista maaliskuussa, uskon, et Time voi saada aika kovan kilpailijan <: Gagailuista luvassa postausta myöhemmin !

Mutta siirrytäämpä juhlan aiheeseen: maailmantumpeloinihminenkaikkienkuvanmuokkausohjelmienkäytössä oppi juuri tekemään kollaaseja, kiitos Picasan. Mulle täytyy olla tosi palikkaohjelma osatakseni käyttää teknisiä juttuja, en tajuu miten oon koskaan tällä aivotoiminnalla selvinny pitkästä matikasta.

Image and video hosting by TinyPic Pics from Here

Topshopin Downtown-malliston lökäpöksyt, harmaa värimaailma ja rennot yhdistelmät kolahti mulle kovaa. Olin aluksi todella epäileväinen collegepöksyjen arkikäytön suhteen, mutta niinkuin useimmiten mulle ehdoton nou onkin pienen sulattelun jälkeen ehdoton YES. Seuraava proggis onkin tuunata koticollegeista arkikäyttöön toimivaksi.

3 kommenttia:

  1. Oi sulla on kivan oloinen blogi. Oli ihan pakko siirtää kirjanmerkkeihin, kun sut joku aika sitten löysin.

    Ja plussaa siitä, että tykkäät VETOsta. Itekin oon jakanut sille lovee jo kolme vuotta, ihan paras! Uus keikka Suomessa tekis taas nannaa.

    VastaaPoista
  2. krapulakaveri <3 :---D mieki aina ihan kuoleman kourissa riippumatta juoman määrästä saati illan laadusta yleensä.

    VastaaPoista
  3. kiitokset <: darrasta oon onnekseni jo toipunu mutta oli kyl kocin tuskaista eilen.

    VastaaPoista

miau ♥